Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Herrer
Text: Edvin: Ty věci, o kterých píšeš jsem v Tormentu nikdy nezažil a to jsem žil v domnění, že mám Torment prolezlej skrznaskrz. Je to pro mě jen další motivace vrátit se asi po třiatřicátý zpět do toho úžasnýho světa. Je mi úplně jasný, že tyhle střípky navíc asi budou podmíněný přesvědčením a asi jen Ravel ví čím ještě jiným, ale i tak dík za ně;-) Ještě k tý Annah... Nechápu, jak se to vývojářům podařilo, ale mě přes čtení dialogovýho okna(to jak se Bezejmennému otírá o nohu) regulérně brnklo...:-D A jak jsem psal o tom dojetí. OK, přiznám se, že právě při týhle scéně mi dokonce slza ukápla a to nejsem žádná fňukna, ale kurva tvrdej chlap!:-) Jinak těch silnejch momentů tam bylo mnohem mnohem víc... Např. příběhy ze senzorickejch kamenů, hlavně kámen Deionarry byl hustá síla. Tuhle hru to prostě chce prožít, hrát ji v pomalým tempu a nechat se vtáhnout. Já když můžu, tak u piva do her zapálenejm kámošům Torment vnucuju, jak to jde, ale ta hra asi fakt neni pro každýho. A to nemluvim o mladejch hráčích... Tuhle jsem byl s kámošem na pivu a přijel za ním asi dvacetiletej týpek, jak miluje Fallout 3. Fakt zněl neskutečně zapáleně! Říkám mu, ať zkusí původní díly a bude stříkat. Že prej je zkoušel, ale nechytlo ho to. Dneska asi hráči fakt chtěj něco jinýho a dost mě to sere. Přitom izometrický RPG by stálo řádově mnohem míň, než všechny ty Mass Effecty apod. Představ si kdyby vypadalo aspoň jako Titan Quest a obsahem a propracovaností se blížilo Tormentu... Paráda. O něco takový se pokoušel Inquisitor, na kterýho jsem se hrozně těšil, ale bohužel, jak tam chtěli narvat to nejlepší nejen z příběhovejch RPG, ale i třeba z Diabla, tak to podle mě neukočírovali a vznikl z toho kočkopes. Sice kočkopes s potenciálem jako kráva, ale furt jen kočkopes. Mimochodem, zmínil jsi BG a já se přiznám, že jsem ho prostě hrál asi dvě hodiny a dost. Chyba byla, že jsem jedničku rozjel právě po dohrání PT a nějak mi to oproti tomuhle skvostu přišlo jak hra na kouzelníčky a zloděje a samý klišé. Stojí to hra za to, pustit se ještě do ní? Shrnu to. Celý to začal Fallout 2, kterej vyšel u prvního Levelu, kterej jsem si koupil po prodání Playstationa a zakoupení compu. Naprosto mě pohltil, ta změna oproti mainstreamovejm titulům byla pro mě neskutečná a chtěl jsem víc. Pak přišel Torment, u kterýho jsem snad dva roky čekal na češtinu a dodnes jsem Mawerickovi a jeho týmu vděčnej, že do toho projektu šli. Dokonalý dílo! Pak ten krátkej pokus s Baldur´s Gate... Potom Fallout 1 a pak najednou pro mě nebylo kam šáhnout. To jenom dokazuje, že tyhle hry byly víc než jen produkt, ale daj se považovat za umění. Arcanum fajn, ale už to nebylo ono. Wizardry VIII skvělá zábava, ale něco jinýho. Dragon Age? OK, ale že by mě to pohltilo. Ani ne... Kurva ať se k tomu tihle lidi vrátí a udělaj pořádnou a klidně nízkorozpočtovou bombu. Furt věřim, že by se prodávala. Joo, prostě časy, kdy "By gamers for gamers" nebylo jen bohapustý marketingový heslo, ty mi chyběj. Ať zhynou všichni ti manažeři s bodlinkama na palici, kteří v životě nahráli hovno, ale nejlíp vědí "co hráč chce"...