Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Ještěr
Text: Taky si přisadim bugreport a feedback:
1) S jednou z seditských karavan (Frederyk's Dream?) nelze prakticky cestovat, po 1. souboji v pustině jde loading do černa
2) Jak se ***** Mimi dozvěděla, že ji chci zabít, když se přes jeskyni s deathclawy údajně nedostane ani smítko? (Že jsem párače zabil, je vedlejší, stejně mi to nikdo ve městě nevěřil:)
3) Já se naopak napakoval velmi záhy vším a nejenom zátkama, všude se toho povaluje hafo, vybírá a krade se lehce, questy jsou veleštědré... Z hlediska moddera samozřejmě Falloutí hra už nebude nikdy doopravdy těžká, ale tohle mě zaujalo, na rozdíl od dialogů a celkové atmo na mě itemy a peníze působí poněkud štědře a spousta lidí působí jako boháči. Kde kdo má kvér, kvalitní fet, stimpack, já to třeba v BGE udělal tak, že v 1. lokaci se válej vysloveně jenom mytologické itemy, nebo polámané, nebo cetky, (funkční) zbraně v nedohlednu atd. Nějak ze svý postavy necítím sebemenší problém v tom světě, jinak ukázkově zdevastovaném, shnilém a dialogově-temném, přežít, snad až na první dva bartery nutnost promýšlet každý barter atd.
4) Kari mi připadá plochá, nic moc se o ní nedozvíme, vlastní hlavu má bohužel akorát v boji (nechce střílet se small weapons), ale jinak se ve hře prozatím moc neprojevuje, to je škoda (dilema s FEVem potěšilo).
5) Dost měst nebo čtvrtí evokuje ty z původní hry, částečně asi dáno prakticky totožnou užitou grafikou.
6) V pustině jsem snad nenarazil na random encounter, kdy by mě nechtěl někdo zabít, rozsápat, sníst.
Jinak všechna čest:) Pozitivních věcí je tolik, že bych se nejspíš posral, než bych je vypsal. Třeba oba "hřbitovní" questy, co jsem prozatím našel, jsou perfektní, taktéž propojení s FO1, řada komplikovaných questů, líbí se mi i snížené možnosti přístupu k mnoha lokálním bossům, dává to hře takový ten punc, že v ní nemůžu všechno. Ve hře vám evidentně fungují i hodně komplexní věci (karma, reputace, konsekvence a střety zájmů apod.)
Kdy bude dvojka?:)