.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Melichor
Text: Tak především bych chtěl tvůrcům poděkovat. Takovou kvalitu jsem vážně nečekal a pozitiv jsou desítky. Nevím, jestli to má souvislost, ale z celého hraní na mě skoro dýchala Snikchova Pouštní krysa a celý příběh Ressu působí velmi kompaktně. Obdivuji to množství práce v tak malém týmu a po tak dlouhou dobu. Naopak jsem moc nepobral z recenzí na BW atd., proč se rozčilují nad klišoidní úvodní zápletkou. A taky mi za celou dobu hra nespadla ani jednou(krom pravého rohu world mapy, ale to už se tu řešilo a já to chtěl otestovat). Tomuhle dílu snad udělám čestnou krabičku a dám na poličku vedle F1, 2. Ale pár malých výtek se najde, ale za mne nicneříkajících 8/10 a kdyby jste to pojmenovali jen Ressurection, postavili na Unity a účtovali kolem 10-15 dolarů, tak vám to s radostí dám. Tohle bylo rozhodně vydatnější než Shadowrun Returns.

SPOLIER ALERT
Co mi asi nejvíce vadilo bylo, že bez Save/Load nebo dohrání hry nejde odhadnout či změnit finální výsledky jednotlivých akcí. Zejména u questů kolem Anonyma, kdy mě jedna či druhá strana tlačila k zavázání se bez dalších informací(já vím, v tomhle případě prašť, jak uhoď). Stejně tak finální osud druhého objeveného města RH bych nejraději zvrátil nějakou dohodou(třeba s kravanou nebo si vybral ten „druhý“ tým), než viděl dvě města proměněna na popel.

Jak Alba tak Sedit jsou skvěle vytvořená místa, která snesou srovnání i s New Renem a mnoho lokací z F1,2 převyšují. Ale k Seditu mám připomínky: 1. Někdo na mě jen tak pošle zabijáky(ikdyž byli původně určeni pro jiného), ale já se jejich zaměstnavateli nemohou pomstít(tedy bez toho, aby se na mě vrhl značný počet jinak nevinných obyvatel města)? He? 2. Boj v kasínu je trochu svízel, ale s tichošlápkem a "onehitkill" se to dá přežít. Přesto mne strážní v prvním patře, ikdyž jsem měl plížení přes 200%, viděli. 3. A trochu nit-picking problém: Jako zdravotníka mě trochu naštval status HIV pozitivní. Pokud vycházíme z F1 a jeho reálií z 50. let, tak prostě do Ressu nezapadá. HIV bylo prvně pozorováno až v letech 1980. Syfilis má podobný výsledek a seděla by tam podle mne více.
Co se mi hrozně líbilo, že ve stylu Planescape: Torment a jeho krámku s kuriozitami, jsem u obchodníka nakoupil plno speciálních předmětů, jen abych zjistil, jejich účel ve hře... To že jsem nemohl vykoupit Dolly za nafukovací pannu mě zklamalo :D.

V Alba mi hlavně chyběla možnost naprášení určitých věcí- například věci kolem Vaultu protistraně. A okrádání mrtvých o PA...

Mimochodem, jestli jsem to správně pochopil, tak v Progemě se propadnete výtahem do prvního, robota ovládáte na třetím a skrze kráter na prvním patře se můžete přes dialogové okno dostat do druhého. A čtvrté s reaktorem asi neexistuje :).

Spoiler end
Kontaktní údaje