.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Antietanol
Text: Jak jsem tu už jednou psal.
Bethesda nikdy moc nepochopila o čem byl vlastně Fallout.
Taky postrádá cit pro detail. A logické uvažování.
Grafiku bych nekritizoval, nebýt toho, že je to pomalu to samé co jsem hrál před x lety v Oblivionu (+mody na vegetaci). Jedinou výraznou změnou je asi dynamické osvětlení. A stále to neumí ambient occlusion. Postava nevypadá divně, ale komiksově. Minimálně to oblečení.

Btw 200 let po jaderné válce, vše vesele stojí. I Váš dům je v cajku. Tvl jestli dokážou americký domy přečkat atomový výbuch (ho ho a tak blízko, jak ho ukazovali v traileru) a 200 let bez údržby v takovém stavu, tak chci taky jeden takový. Dialogy jsou udělané spíš moderním způsobem, ale podle všeho opět postrádají logiku. Story už je podle všeho prozrazeno na E3, není to nic světoborného, ale uvidíme.
Ta modrá obloha se mi docela i libí (wtf :D). Jen se mi nelíbí, že to není všechno zničené, ale udržované a vypadá to jako by to bylo tak 20 let opuštěno.
Vozidlo to sice vždy chtělo, ale představoval jsem si spíš nějakou motorku či auto ve stylu F2.
Btw jak to půjde módovat, tak mám nápad: Co takhle všechno vzít a zarazit tak metr do země, zasypat, udělat rozbité, odstranit stromy(nebo aspoň menší množství), udělat hru víc pustší. pak předělat a předabovat dialogy, aby dávali smysl (třeba ten robot na začátku by místo poletování byl naprosto na cucky, hráč by ho zprovoznil a dialog by tedy byl s tím, že robot by měl záseky). Pak asi předělat infrastrukturu celého světa tak, aby na začátku dávala smysl.
Celkově předělat asi tak 2/3 hry. Prima nápad ne? Škoda, že Bethesdu nenapadlo raději udělat další díl Elder Scrolls. Tam se jim dařilo celkem držet se logiky.
Kontaktní údaje