.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Melichor
Text: Beth prostě Fallout neumí původním obyvatelůmPustiny prodat, ale generaci X(box) jí to jde skvěle. Ta se hlavně může počůrat blahem u nového obalu na telefon...

Čert vem grafiku, tu moddeři stejně nejpozději do několika měsíců od vydaní předělají k nepoznání, ale ten zbytek je děs. Howard asi viděl build manager v DayZ nebo Rust a pak vyblil: ,,Tohle musíme mít v novém Falloutu!" Bez pochopení, že tam není hlavní výzvou a zábavou příběh či PVE(krom četných bugů, ale těch bude i v F4 požehnaně), ale ostatní hráči. Stavění obrany proti nájezdníkům, kteří se bezmyšlenkovitě řítí po hlavní cestě vstříc plamenometům((Nás mnogo), je téměř bolestivé sledovat...

Úprava zbraní a PA v dílně "na koleni"? Jako přijít k workbenchi a spíchnout novou turboplasmu? Na T-45b naroubovat třeba nohavice z APA? Wut?


To se dá přejít do značné míry ignorováním, ale podělaná konverzace ve stylu Mass Efectu, DA 3 a jiných si prostě Fallout nezasloužil. Nechci vidět dvou až tří - slovnou nápovědu k minutovému monologu MC. Je krásné, že nás zase krmí kecy o tom, že každá kontrolka má svůj příběh a věnují se detailům, ale ta neuvěřitelná power fantasy F3 je tu zas(Liberty Prime a ještěže Beth nedělala F:NV, protože by nejspíše rozpohybovala i dinosara v NoVacu). Téměř se vsadím, že ty Vertibirdy budou parkovat před garaží z traileru a žádného technika ani nezahlédnéme(jako nebyl vidět pilot v gameplay videu). Enkláva asi postavila Navarro jen tak z plezíru. Ta raketová vzducholoď a jetpack PA ala Warhammer 40k je taková třešnička na dortu.

Nechám se překvapit, jestli Beth a Howard poprvé za celou svou existenci zvládnou hru s hlubším příběhovým tónem, morálně diskutabilními volbami(Ovšem nic jako zlikviduj město pro potěšení jednoho geronta na balkóně nebo znič Enklávu a vlez do té komory sám, pokud chceš být hrdinou) a logickým rozvržením mapy. To, že tam zase nasypou stovky zbytečný sidequestů, holodisků a člověk by měl strávit hodiny u simování, tower defense a sledování killcamu(pokud to nepůjde nativně vypnout jako ve F:NV), mne rozhodně neuspokojí.
Kontaktní údaje