Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Jakub z Dobročan
Text: SATEGI: Proti gustu, žádný dišputát. Každý máme jiné požadavky na hry.
Tento rok je ale takový divný, jako kdyby se něco zlomilo. Bylo to vidět už u Metal Gear 5 a jiných velkých hrách. Tam lidi dostali velmi kvalitní gameplay, sice extrémně stereotipní, ale Kojima dal lidem možná nejvariabilnější akční hru světa. Ale nic víc ta hra neměla. Byla sterilní a naprosto nedokončená. Nejenom useklá ale i vybrakovaná, aby jí stihli vydat podle plánu. A nikomu to nevadilo. Všichni chrochtali, že můžou nechat vybourat jedoucí jeep pomocí kluzkých koňských koblich, hurá. Už není potřeba k plnohodnotnému zážitku zkombinovat kvalitní příběh, atmosféru apod. Stačí dát hráčům hřiště a míč a nechat je hrát. Místo trávy škvára, nevadí. Míč je jen medicinbal, nevadí. Místo kopaček pantofle, nevadí. Lidi si čím dál tím více chtějí sami blbnout a postupně zavrhují předpřipravené zážitky a umělecké úmysly vývojářů. Mě osobně sandboxovatění velkých her strašně štve a doufám, že to nepostihne alespoň Mass Effect 4.