.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Hacendado
Text: Odvážím se kacířské myšlenky, že než o nástupci bychom mohli mluvit o pokořiteli. :-D UnderRail je RPG, které působí jak Homerova Odyssea - zvlášť, když ve hře neexistuje mapa - to se uvádí v recenzích jako nedostatek, ale sám za sebe můžu říct, že v žádné jiné hře jsem neměl takový pocit beznaděje, jako když jsem bloudil v podzemních tunelech, všude kolem potvory schopné zabít postavu na 2-3 zásahy a jaká to byla úžasná radost, když jsem našel východ. To mi trochu připomnělo hru Fredloader z osmibitů, kde se v bludišti hledá východ z pyramidy. Svět v UnderRailu je propracovaný, logický, questy nápadité. Crafting bezkonkurenční, ekonomika funguje (obchodníci nevykupují všechno), takže nehrozí situace, že v půlce hry je postava milionářem.. Tohle všechno funguje, užíváte si to desítky, možná i stovky hodin, dokud... dokud nenarazíte na level cap. Ten je nesmyslně nastaven na 25, což je u takto obsáhlé hry kardinální chyba, zvlášť ve finální části hry. Můj názor je ten, že strop by měl být tak na levelu 35-40 nebo dát na konci možnost jiného řešení než se do finále probojovat/proplížit v závislosti na skillech jiných, než jsou bojové.
Kontaktní údaje