Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: rost
Text: Změn kterých jsem si všiml:
Nezamknuté dveře se otevírají automaticky. Když kliknete do prostoru, kde není požadavek na lockpick, tak tam dojdete bez útrpného otevírání dveří.
Rozdělování zkušenostních bodů je zjednodušeno. V původních Falloutech bylo rozdělování zkušenostních bodů u preferovaných skillů podřízeno hranici 100. Pod stovkou každý přidělený zkušenostní bod přidal dva body do skillu, nad stovkou jste potřebovali dva body zkušenostních bodů pro zvýšení skillu o jeden bod. Tady to neplatí, nad stovkou dá jeden zkušenostní bod jeden bod skillu.
V mém případě byla hra velmi nestabilí v Necropolis. Střílení ghoulů vedlo k úplnému pádu hry. I když vás napadli :).
Hra neobsahuje opravy questů, takže je potřeba dodržovat nějaký návod, který pravděpodobně najdete v hlavách původních tvůrců Falloutu 1.
Pokud budete hrát s vysokou inteligencí a skillem na rozhovory, tak zapomeťe na perk sniper. Není možné získat dostatečný počet zkušenostních bodů. Nějaké to levelování je tady nemožné. Hra má nikde nezdůrazněný časový limit. Dobré je, že perk sniper skutečně není nutný k dohrání hry na normální obtížnost. Je to snadné.
Okolo kráteru, the Glow, získáte na světové mapě radiaci, což je tedy také novinka.
Během cestování po mapě se můžete často zmrzačit. To v F1 nebylo. Taky nějaké nové náhodné setkání, budiž... .
No a samozřejmě ovládání pipboye je tady zásadně vylepšeno.
Tak možná 10 hodin hry. Ale ne úplně špatné.