.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Pedro
Text: Pratele Falloutu, si to priznejte.. Aniz by jste tu hru hrali, tak tu jen pindate jak je to hrozny, jste jak duchodci, se nad tim zamyslete.. (\"zlaty komunisti, zlaty stary casy, to jsou mi novoty,..\")

Ano, grafika je od dob Falloutu 1/2 jina, to da rozum, ne? :D

Co se tyce jidla, tak i ve F1/2 jsi jedl 150 let stary jidlo a nevadilo ti to :P

GECK: jsem rad, ze ho tam nemeli, nema to preci vypadat jako Crysis, ne? Navic co ty vis o pribehu? Ty jsi psal scenar ci co?

Ve F1/2 bylo totalne netecny prostredi.. tady muzes znicit auto a zase nadavate, ze ty interaktivity je nejak moc.

Stezujete si, ze VATS neni tahovy mod, pritom tvurci dopredu oznamili, ze to ani nezamysli..

Stezujete si na to, ze prvni ranou zabijete nepritele, pritom ve F1/2 jste od nejakyho 4-5 levelu delali totez a nekdy to koncilo masivnima jatkama (pohrebiste ve F1). --> navic tohle je prezentace, ma nalakat hrace co to nehrali (pac jim v dobe F1 bylo treba 5-7-10 let). Nikdo preci nechce cumet na video, kde se 10x netrefis, nebo vy jo?

Stezujete si ze Power Armor vypada uplne jinak, pritom ve F1/2 jste ho mohli videt tak max. na 40x30 pixelu nebo pri animaci ve velmi staticke podobe a vubec vas nenapada, ze kdyz se to ma pohybovat, tak by to melo vypadat realneji.. (navic pry PA jeste nikde na obrazcich videno nebylo).

Proste si pockejte, pak to hodnotte, treba to fakt bude kravina.

Ale z jineho soudku, vite proc se vam to tak moc nelibi.. F1/2 byly graficky strasne jednoduche hry.. Silny byl pribeh, atmosfera, hratelnost.. vizualni prvek byl i vlivem vykonnosti pocitacu tehnejsi doby odstaven na vedlejsi roli, na tom se snad shodneme (ja tu hru nehral kvuli grafice, vy ano?). Ale k veci.. to mate skoro jako s knihou, kde si obsah musite predstavit.. kdyz ta knizka ma dobrou atmosferu, dobry dej, tak ta imaginace je mnohem vice podporena. No a proto bych chtel F1/2 a jeji pokracovani F3 dat do podobne formy prirovnani jako je knizka vs. film.. Film za vas tu imaginaci obstara, takze jste po teto strance ochuzeni, naopak obohaceni zase o neco jineho. F1/2 je v podstate, alespon z pohledu te imaginace, takova knizka.. Nechala ve vas silny pocit te atmosfery pouste, znicenych mest, podzemnich bunkru,.. ktery zustal i v mezicase, kdy jste tu hru nehrali a i kdyz ta hra byla uz za vami. Zkuste se nad tim zamyslet. A budte vice kritictejsi k vlastni kritice :-))
Kontaktní údaje