.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Zob
Text: No vrátil bych se k problému 3D vs 2D.
Výhoda 2D falloutí grafiky je nesporná v tom, že i z hnusné textury, člověk dostane poměrně pěkný výsledek. Není tak namáhavá a proto se nemusí šetřit detaily. Nadruhou stranu ty detaily nemohou být v takové míře jako ve 3D (už jen kvůli rozlišení - item má na výšku nějakých 70px)

Nevýhoda 3D je že se musí detail drzet na rozumné úrovni, jinak by se hra změnila v promítání diáků (kdo někdy s něčím renderoval, ví o co jde)

A ještě zpět k hodnocení líbí/nelíbí: u mě příběh a hratelnost vede. Klidně by to mohla být i textovka. (Nebo povídka - povídky na VŠB mám moc rád)

Kontaktní údaje