.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Zob
Text: Myslím, že délka je důležitý faktor. Byla by škoda, aby dobrá hra nebyla delší, na druhou stranu pokud by vývojářům už došly nápady, byla by hloupost hru uměle nastavovat. Osobně preferuji spíše nahuštěný než roztahaný příběh. Ve Falloutu 1 byl také prvek zhuštění - časový limit (já vím - dal se roztáhnout, já vím - pak už to bylo stejně jedno).
Ad construction set. Mám rád hry ve které mohu editovat. Je to zábava pro \"moddera\", šance na lepší zážitek pro pasivní hráče a zvýšení životnosti hry (Operace Flashpoint přežívala na modech hodně dlouho). Např. by se mohly vypnout exploze u vraků aut.
Kontaktní údaje