Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: exac
Text: Na F3 mi nevadí rozdíly oproti F1/F2, ale to, co obecně i u jiných her: Zkráceně cituju:
1. \"Ruiny jsou umístěny tak, aby vám zabránily překročení ulice, protože tvůrci rozhodli, že byste neměli jít touto cestou.\"
=> degraduje to UVĚŘITELNOST, když je takto omezena volnost procházení.
2. \"Ruiny jsou copy-paste toho samého a jediného modelu.\"
=> degraduje to UVĚŘITELNOST, když si lze tak snadno všimnout, že svět je naklonován ze stejných objektů.
3. \"Dogmeata najdete na úplně stejném místě na severovýchodě mapy, i když nám bylo řečeno, že jeho umístění je náhodné.\"
=> degraduje to UVĚŘITELNOST, když postavu najdeme pořád na tom samém místě.
4. \"Budování specializovaného, jedinečného a uvěřitelného charakteru... co tvořilo jádro RPG her od Black Isle - je pryč... můžete vytvořit mnohoznačný charakter. Potřebuje jen nějaké to oblečení, drogy a z ničeho nic můžete vaši postavu změnit v pyrotechnika, vědce nebo zloděje.\"
=> degraduje to UVĚŘITELNOST, když lze tak snadno kdykoli změnit své vlastnosti.
5. \"Je vaše karma nízká pro splnění úkolu? Stačí zabít několik zlých... Kde byly původní Fallouty postaveny kolem vyvážení vašich vlastních tužeb a rozhodování jaké oběti jste byli připraveni udělat za účelem jejich vyplnění, Bethesda vše smetla ze stolu a dovoluje vám přepínat styl hraní dle libosti. Nic už není důležité, vše se stává relativním.\"
=> degraduje to DOBRÝ POCIT z hraní, když tvůrci takhle dávají najevo, že podle nich jsou hráči konzumenti plytké zábavy, kteří nezvládají a/nebo nechtějí u her příliš přemýšlet, rozhodovat se, nést odpovědnost...
Na Fallout 3 se ale těším.