.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: ohm
Text: 2 drizzt: jasne, to mas pravdu. ja jsem mel spis na mysli ten vypocitavy prechod od hardcore k mainstreamu (i kdyz v minulem desetileti meli jine vyznamy), z klasicke pointnclick veci ke akcni adventure, lehce stravitelne jak blbej fast food. no co nadelas, kdys chces jist a nikde nemaji nic jenom fast food? dreamfall jsem zacal hrat s nechuti, no pak jsem privrel oci, sebral z nej to nejlepsi a jsem tomu rad. to samy hodlam udelat pri fo3, protoze musim. kdyz chceme dnes od hypo her neco vic nez ryzi a minimalne sofistikovanou animalni zabavu jsme celkem bezpochyby alternativa. pred tema deseti letami - kto mel pc? i bezni uzivatele celkem jiste potrebovali slusny skill na ovladani pc a to taky vypovidalo o jejich narocich. byli hardcore, chteli hardcore, bis jim dalo hardcore (a vic hardcore to bylo v \'91 kdy jsem s tim vsim zacinal). a dnes? bez komentu, cilova skupina je uplne jina. ma vyznam delat neco pro skalni fandy, kdyz je hromada novych uzivatelu, kteri maji kalkulacni prednost? a je to tak se vsim. flimy, hudba, literatura. no a hry trpi dvakrat protoze jsou momentalne nejvic v kurzu a je dost problem prerazit s necim nizkorozpoctovym. ze je hra spatna? prave naopak. fo3 je genialne a tendencne sita vetsi casti hracu. myslite ze jsou v bethesde hloupi? he, oni vedi co je pro trh spravny. chteli jsme kapitalizmus. a co nam zustava? muzeme si to zahrat, cekat na mody a spolecne pracovat na tom, aby se vytvoril ve f04 aspon nejaky kompromis. btw ironicky se smeju: for gamers by gamers. jak by asi znelo tohle motto ted?
Kontaktní údaje