Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Calis Xarn
Text: Chim: Jelikož programuji v Pythonu mam jistý zkušenosti, sice nedělám hry ale i tak mě došlo že na to zabití stačil napsat jednoduchý kód: pokud má otrokář málo HP a hlavní otrokář byl zabit tak se fingovaně vzdej a až k tobě přijde blíže tak ho zabij.
Jestliže tomuhle chceš říkat AI tak to si mě rozesmál... AI není jen o jednom blbém triku který na člověka zabere jednou ale o celkovém chování - že se s tebou bude domlouvat, prosit, odhadovat tvé síly. A ne že když tě spatří tak se na tebe vrhne jak debil... U kvalitní AI by měla být možnost jí dat milost a nemilost...
Zjisti si něco o Turingovu testu který postavi ve falloutu moc nesplňují...
Možná namítneš že ve dřívějších Falloutech to taky nebylo tak úžasný, jenže Bethesda na to měla času dost a co udělala? nic!