Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Soulreaver
Text: Po 10 předešlích recenzích je tato asi nejvýstižnější a také se s ní ztotožňuji. Když zapomenu že někdy nějaký fallout 1 a 2 existoval je tato hra více než vydařená a podle mého názoru by mohla aspirovat na hru roku, ovšem jelikož dva předchozí díly existují a tohle má být něco jako pokračování moje hodnocení by spadlo někam kolem 60%. Kromě všech těch výtek které už zazněli byh přidal nějaké další.
- Příběh je neskutečně krátký
- Mapa je skutečně hodně malá
- nevyváženost zbraní, skutečně bych rád vyděl jak v původním falloutu zabijete například supermutanta loveckou puškou na 2 - 3 rány do hlavy.
- přibližně na 14 LVL procházíte mapu jako polobůh, takže tím nějak strácí hra na ostražitosti, protože je naprosto jedno kdo a v jakém počtu na vás zaútočí. (hráno na 2 nejtěžší obtížnosti)
- žádný nový nepřítel, v 1 to byly supermutanti, ve 2 přibyla enkláva, tvůrci 3 byly asi příliš líní. aby vymysleli nového nepřítele.
- stejně jako byly líní s nepřítelem tak v příběhu byly obdobně tvůrčí. Podle mého názoru je hlavní příběh okopírovaný z prvího a druhého dílu. (chcete vyčistit vodu, potřebujete Geck, a enkláva chce opět všechny nečisté vyhladit.)
- v příběhu jsem ještě nepochopil jednu věc, je to již nějaký čas co jsem F1 a 2 hrál, ale co si pamatuji tak v F1 hledal hlavní hrdina čip na čističku vody, z toho bych odvodil, že existuje přístroj, který čistí vodu a je umístěn v každém Vaultu, jinak by obyvatelé asi moc dlouho nepřežily. Proč tedy takovíto přístroj nevyužily pro čističku, kterou vytvářel ve F3 otec hlavního hrdiny a proč tedy potřebuje Geck? Pokud by mě to někdo vysvětlil (je možné že jsem něco špatně pochopil nebo si něco špatně pamatuju) byl bych velice rád, ale podle mého názoru je prostě příběh to co nejvíce ve F3 spackali.
- dále bych přidal málo vedlejších úkolů
- VATS jedna z mála věcí které se mě na F3 líbily, kdyby VATS nebyl byla by to tak hrozná hra, že bych snad žádal ať mě vrátí peníze. ovšem i tady bych udělal několik úprav, nechápu proč po zaměření míst pro střelbu a následném spuštěním boje hrdina vystřelí tolikrát, kolikrát mu AP dovolí a pak by mělo přece následovat další kolo, stejně tak by ve chvíli kdy se útoky provádějí, tak by nepřátelé útočily tak jak mají jejich AP a pak žádný přechod do Real time (jak tomu tady je), ale prostě by začalo další kolo s dalšímy AP. stejně jako se dá střílet tak by se mělo dát třeba čekat, na vhodnější okamžik, kdy bude nepřítel blíže nebo na lepší pozici pro zastřelení.
Prostě podle mého názoru je i na VATS spoustu so vylepšovat. určitě bych nalezl mnohem více nedokonalostí, ale určitě již byly někdy dříve řečeny a nebo řečeny budou.