.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Teyra
Text: Dík za prozrazení konce hry, mám lvl 20 a v hlavní linii jsem tak v polovině. To vysloveně potěší. Nevim, jak tu hru autor hrál, ale asi mu ze samýho rozčilení lecos uniklo. 1, když se to někomu zdá lehký, může si přepnout obtížnost, hraju od lvl 8 na very hard a ani se moc nenudim
2, nevim, kolik ručně vyrobených zbraní autor viděl, ale jsou to nejsilnější nástroje ve hře: nuka granát pro všechny, šipková puška pro specialisty na boj z dálky, ty páračský rukavice - nevim přesně název - pro bojovníky beze zbraně a šiškebab s perkem pyroman pro chladný
3, když supermutantovi se superkladivem zlomíš pravou ruku, fakt se to na jeho reakci pozná, anebo když šipkovou puškou připravíš párače nebo behemotha o nohy, taky se lecos změní .... a pak neni potřeba ten roťáček
4, přesnost ve V.A.T.S. že neni poznat v závislosti na zvolených percích ? to jsme asi hráli jinou hru ...
5, laserovka nemá obecně řečeno menší damage než brokovnice, protože ignoruje zbroj a odolnost, přirozeně brokovnice z půl metru do obličeje dělá svý
Atd. Jinak souhlasim ohledně kontroverzního V.A.T.S. Poměrně originální (teda v herním průmyslu), ale když se toho využívá na maximum - perky akční chlapec/dívka, smrtka, odstřelovač, komando, pistolník, sem tam nějaká ta droga - začne to nudit a je to moc silný i na very hard. Lepší si udělat postavu, co V.A.T.S. používá jenom výjimečně, třeba na sestřelení granátu nebo míření raketometem. Na to, aby se člověk při boji na dálku obešel téměř bez V.A.T.S.u, ale musí mít uzpůsobenou postavu a hlavně dobře střílet. To už s RPG opravdu nemá nic společnýho. Samotný V.A.T.S. je matrix a fantasy-akce a chápu, že lidi, co hráli předchozí fallouty, s tim maj problém. Sorry, že jsem se tak rozepsala, obyčejně moc nepíšu, ale tato fundovaná a empatická recenze mě trochu nadzdvihla.
Kontaktní údaje