Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: moonfear
Text: TEMPLAYER: co se týče statů -
Strength: Melee,unarmed, nosnost. Nosnost = 150+ (10xSTR), melee dmg + (0.5 x STR) a +2xSTR do melee skillu
Perception: Vliv na zobrazení nepřátel na radaru, zobrazení informace o přilétajícím granátu, +2xPER do energy weapons, lockpicking a explosives
Endurance: +20HPxEND +2xEND do big guns a unarmed, přidává resist na radiaci a poison (ještě nevím kolik)
Charisma: +2xCHA do speech a barter (možná jeden nebo dva rozhovory)
Intelligence: +2xINT do science, medicine a repair, skillpointy (10+INT/lvl)
Agility: +2xAGI small guns, sneak, AP (základ AP je 65, takže max 85)
Luck: +1% na crit za bod, +0.5xLCK do každého skillu (takže max startovní skill je 25, plus tagnutý skill samozřejmě)