Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Kalimero
Text: Díky za omluvu. Však já taky nejsem nejklidnější :) takže i z mé strany.
Jinak jsi asi jediný, kdo si toto myslí. Ostatní tvrdé jádro tohoto webu mě označuje hanlivěji :) ne že by mi to od nich nějak vadilo
Já ti nevím. To je asi pak jinej pohled na věc. Já třeba teď okolo DC taky často bojuju, ale když jsem chodil na \"výpravy\" do pustiny, tak to byla většina času prozkoumávání a kecání. Questy nepočtíám, fakt ale je, že hru hraju už poměrně dlouho a pořád mám prozkoumanou tak pětinu mapy. Hra mi přijde neuvěřitelné rozsáhlá a plná potenciálu. Zažívám u ní velice podobné pocity jako u předchozích falloutů. Někdy lepší, někdy slapší. Toto je bohužel neměřitelná veličina a velice subjektivní. Takže si ji můžeme maximálně tak sdělit ale nemá smysl si ji nějak vyvracet.
Jak se postava chová s int 1 netuším, ale očividně je to asi hluché místo. Na druhou stranu má F3 spoustu jiných detailů, které tyto slabá místa vyvažují. Však ani předchozí fallouty nebyly bez hluchých míst.
Samozřejmě :) statistiky jsou velice důležité u RPG a na PC by to bez nich asi moc nemělo smysllu (při zachování konceptu). To jsem jen tlačil na pilu, protože mě mě štvalo, jak si každý pod RPG představý rozdělení hodnot mezí sílu, int a obratnost :)
Co je dobrý nástupce falloutu je ale strašně těžkký popsat. Pro většinu zdejších je to bohužel šíleně věrná kopie. Jak psal Vávra, Bethesda měla dle mě nejlepší umysly. Šla udělat pokračování, okořenit ho novými prvky, pokusit se zachovat ty staré.
Pokud si ale někdo z věrných stěžuje na věci, jakože perk je každý level a ne každý třetí, tak je to podlě mě absurdní a Bethesda se takovým lidem nikdy nezavděčí. Je to holt jiné vývojářské studio. Nemá stejné nápady, nemá stejný smysl pro humor a má zase jiné priority. Přesto i oni měli rádi Fallouty a snažili se udělat dobrého nástupce.
Čili vy když jste slyšeli toto prohláčení tak jste si hned mysleli že dostanete kopii v 3D. Ale to bylo určitě naivní si myslet. F3 je nová hra ze série Fallout od jiného studia a jako taková to nemůže být kopie. Je nutné ji brát jako novou hru. Vlastně hra dopadla nejlépa jak na dnešní dobu mohla, aby se současně prodávala.
Mě se hra prostě líbí. Dosud jsme neměli možnost prozkoumat pustinu tak detailně jako u F3. Je to zážitek, který prostě izometrický pohled předchozích falloutů nemohl nabídnout. Líbí se mi většina rozhovorů, kde postavy trousí skvělé poznámky, líbí se mi můj typycký anglický sluha se svým \"what can i doooooo for youuuuuuu\", líbí se mi ztřeštěné až absurdní questy (v dobrém slova smyslu), líbí se mi celkově nebezpečná atmosféra světa, kde vidím karavanu bojovat s nájezdníky a přesto pokračuju dál, protože má postava má svůj důležitý ukol a já nejsem spasitel světa. To je třeba příklad hraní role a takový příklad a spoustu dalších by mi F2 nikdy nenabídl. Zase by nabídl jiné. Prostě ty hry jsou jiné a každá má určité plusy svým směrem a zápory druhým směrem.
Toto ale podlemě většina nevidí a zaměřuje se pouze na chyby a rozdíly F3 a pak ho celý shazuje, protože se prostě odlišuje. Tím že pak řeknete, že F3 je špatný Fallout ale dobrá hra si jen děláte vlastní alibi. Nepřijde mi to fér. Tak buď to prostě je dobrá hra nebo není a tečka. Buď se bodře hraje a nebo nehraje a tečka. Pokud je navíc z prostředí falloutu a má vleice podobný feeling při hraní, spoustu detailů z původních falloutů, je okořeněna novými nápady, které ne vždy každému sedí, nevím proč bych měl stát ve zde většinové (osobně znám několik lidí cose f3 líbí, ale nikoho kdo by ho takto kritizoval) skupině zde diskutujících, kteří ho haní.
Ta hra je prostě jiná ale dobrá se svými mouchami. Nechtějme sakva aby byla stejná jako F1 a F2. Ty mají zasesvoje kouzulo a svoje chyby a to jim vždycky zůstane.
Za vinou jak správně píšeš je mladá generace. A pokud je jí dost a je to hlavní kupní síla, nikdy s tím nic nenaděláme.
Popravdě mass effect nebyl také zas tak dokonalý a já bych o kol okolo klidně srovnal s F3.
smejki - viz výše.
k tomu předhoazování možností :) To je celkem zajímavé zamyšlení, ale stěžuješ si obecně na problém PC/konzole herních možností. Jakékoliv RPG co bylo zatím na světě vytvořeno je vždy jen hromádka přesně definovaných možností vývojáři. Nikdy nemáš jako v Dračáku možnost udělat cokoliv. Vždy jen vybíráš z přednastavených moností. Byl takový F2 a je takový i F3.
Kouzlo je v tom, aby nám bylo dáno dostatečně široké spektrum možností, které by pokrylo rozhodnutí našich postav.
Strašně se mi třeba líbí přehnaná chvála falloutistů když říkají (doslova): \"F2 je uplně boží. Můžeš tam dělatuuuuuuplně všecko. Třeba si natočit porno.\" :) tak pokud pominu celkovou usměvnost konkrétního příkladu, tak samozřejmě ve F2 nemůžeme dělat vůbec nic jiného, než nám umožnili vývojářit. Natočit porno je pouze jednou z možností co můžu dělat. CHci natočit pohádku pro děti? Ups, smůla. Nemáš možnost.
Nevím proč by v tom měl F3 pokuhlávat. Questy co jsem zatím plnil se dali plnit několika možnostmi a celkově jde zasahovat do dění světa několika způsoby,tak jak to vyhovuje postavě. S kamarádem který hraje silně dle postavy (a to až tak, že si vážně škodí postavě) jsme se bavili o jednotlivých pasážích a je až prřekvapivé jak rozdílně dělal některé věci, postupy, perky a jaký to pak mělo vliv na jeho průběh. F3 je z tohoto hlediska naprosto dobré pro rpg hraní.