.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Kalimero
Text: Smejki: mno to záleží značně na subjektivním pohledu. Vím že to pořád říkáte, ale mě ten svět nepřipadá vůbec chudý. Možná ho jen správně neumíte nasát. Vše svalovat na vývojaáře....nevím nevím.

Moonfear: že převzaly dobré věci z falloutů, s tím se přece počítalo. byl to záměr. Sice je tam pár věcí zjednodušenýc ale na druhou stranu je tam dost věcí novýcha obohacujících. Nic není tak černobílé.

Vliv special na akce jsem nikdy moc nezkoumal a pokud nefunguje jak má, je to možná divné, ale popravdě - jako hráč jsem to vůbec nepoznal. Vím že když mám větší sílu, víc unesu, vím že když mám velkou inteligenci můžu rozdat víc zkušenostních bodů, vím že když mám velkou charismu, občas mám v rozhovoru možnost ji použít. S tímto jsem se setkal a pro mě to funguje. Hold je systém postaven asi jinak. A přesně u toho jsme. Kritizujete něco jen proto že je to postaveno jinak. Důležité pro mě je, že člověk s řečnictvím 10 neukecá to co já s 70, že člověk s malým obchodem bude mít dráž a podobně. To funguje skvělě. Po vašem vzoru se opřu do falloutu. Byla tam například dovednost obchodování, ale ve skutečnosti měla na cenu pramalý vliv a hlavně záleželo na charismě, jak jsem se pak dověděl z návodu. To vám nepřipadá divné? A takových věcí je samozřejmě více.

Supermutant a pistolka na hard - pořád si to tu bere někdo do ust. Nevím jakou hru hrajete ale na 13lvl s odpovídajícími zbraněmi a brněním je supermutant s dobrou zbraní výzvou. pokud navíc je jichvíce, je to o to větší zátěž. Obtížnost je naprosto adekvátní a nedokážu si představit že bych hrál na nejtěžší. S pistolkou na supermutanta bez zásoby stimpacků je sebevražda. Kor na 2 lvl. Hold někomu s podažilo 5 min utíkat před nejlehčím supermutanet a ustřílet ho k smrti a udělal z teho takovou bublinu. Toto vůbec není pravda. na 2. lvl jste nicka nedokážete téměř nic. Zabít krtkopotkany byl ze začátku boj a dostali mi zdraví na půlku.

Vést hráče za ručičku - ale vždyť to vůbec není pravda. F3 má obrovský otevřený svět který svou rozlohou je na hony vzdálen několika napevnoumístěným lokacím v původním falloutu. Hraji už několik desítek hodin, převážně vedlejší ukoly, prozkoumávám svět a nikdo mě za ručičku nevodí. Větí volnost snad ani nemůže být. Pokud někdo u tak rozlehlé hry kde můžete jít kamkoliv a konat cokoliv řekne že vás vede za ručičku, tak je to směšné. Níkdo tě nikam nevede. Pokud jdeš po hlaví lini, je to přece tvůj boj. Osobně jsem teď v situaci, kdy jediné co vím o hlavní linii, že mám najít vault 112. Toť vše. nevím kde ho hledat, nevím co v něm najdu nevím naprosto nic. To ti přijde jako vodění za ručičku. Takových věcí co ale říkáte a nejsou vůbec pravda je mnohem mnohem více. TO by se dalo argumentovat d onekonečna :( Mrzí mě že to nevidíte, nebo to nechcete vidět

Mě většina těch ukolů prostě baví. Hodně mi připomínají původní ukoly. Není tu snad žádné přines podej. Ukoly typu kdy musíte projít technické muzeum se všemi těmi narážkami (\"celý vault je sledován kamerami. už nikdy nebudete sami!!\" :D) exponáty a nakonec ukradnout satelit z modulu který přistál na měsíci, abyste ho použili na výsiláč rádia, to mě prostě přijde velice originální. a takovvých věcí je tam spousta. V žádném případě nejsou ukoly vykonstruované. Mnohdy vůbec nevíte kam se ten ukol bude ubírat. Dnes jsou však originální úkoly standartem. Nemůžete čekat ten skvělý pocit, když fallout měl originální ukoly jako snad jediný. Zpousta ašich argumentů mluví z nostalgických vzpomínek, které by dnes absolutně neobstály.

Fallouty měli spousty chyb a nedostatků od technických bůgů, přes zbytečné vlastnostia perky (směšné, že se to tvrdí o F3, kde je to v mnohem menší míře) až po desítku maličkostí znepříjemňujích hraní. Vy to ale nevidíte. Proč? proč dokážete odspustit desítky blbostí původním falloůtm a trojce která je prostě jiná koukáte pod kabát, kde by se co našlo za bordel. Mohl bych strávit hodinu vyjmenováváním maličkostí, kdetvůrci vložili lásku do té hry. Mohl bych básnit jak jsem se u hry bavil a stejně tak bych pár minut věnoval blbostem, co se mi taky nelíbí. Ale ve výsledku je to skvělá hra, s obrovksýcm světem, spustou možností a atmosférou a objektivní člověk který nedá na hloupé maličkosti a odlišnosti od předchozího falloutu a hlavně fanda postapo musí být hrou nadšen.

Kontaktní údaje