Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Kharkow
Text: Kalimero a supermutant - Není pravda, při druhém rozehrání jsem si to ládoval tradičně pro plamenomet na dálniční most k nájezdníkům a pak hurá do pustiny alá mad max. Zakolp jsem o Big Town a sebral quest na záchranu obyvatel, tak se vydávám přes most (u Big Townu) na chlapíky s plamenometem, loveckou a základní pistolkou z Vaultu. Přiběhnu k supermutantovi doprovázeném kentaurem a vylákám si postupně oba o kus dál na most, kde je stylem ala Q3A láduju z dvoumetrové vzdálenosti za pobíhání okolo pistolkou (nakřečkoval jsem 140 nábojů :) ) do hlaviček a postupně přepínám i na VATS (kvůli Critům :) ) Oba mrtví během minuty (stále lvl 2 ;) ). Pak hurá do baráku kde jsem si s chutí podal 2 další mutíky a kde na mě taky vytáhl rotačák jeden Brut. Inu stačilo jej oběhnout, sebrat minu a bang polovina zdraví v řiti, zbytek dodělala lovecká puška nájezníků s VATS (třeba šetřit náboje). Osvobození policejní stanice s loveckou puškou pak zabralo cca necelých 10 minut díky tomu, že náboje se nacházely v mrtvých zelenáčích. (Plamenomet jsem využil až v opravdu stísněném sklepu stanice na dalšího bruta doprovázeného kyjmlátičem)
Pak na lvlu 4 RUN skrz celé WDC, kde jediný problém byla nosnost a náboje (člověk musel tahat loveckou, brokovnici (tu na 12 ran), útočnou pušku, laserovou pistoli, plamenomet, pistol (později výměna za SMG), rotačák, kopu min, sniperku a samozřejmě meč, aby nepřišel s náboji na sucho). Hru jsem skončil na lvl 12, kdy dva největší milníky byly zisk brokovnice (člověk + ghůl 1 rána do hlavy = 80% úmrtnost, supermutant 3 rány do hlavy = 70% úmrtnost, občas bylo třeba více ran) a Androidova plasmovka (supermutant 1 rána do hlavy = 80% úmrtnosti, enklávák v TESLA armoru 2 rány do hlavy = 90% úmrtnosti (ti s obyč armorem padali jak mouchy po jedné ráně :) )). Až do zisku plasmy mě z obtížnosti serkal jen nedostatek munice, který se ohromnou silou plasmy vytratil.