.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Xspy
Text: \"...a konec přišel v okamžiku , kdy jsem vůbec neměl prošlou dobrou půlku světa , moje postava byla vyvinutá asi do polovinymaximálních hodnotapolovina perků nebyla při levlování vůbec přístupná...\"

\"protože jsem za celou dobu našel pouze jeden plánek na sestrojování i přesto že jsem každou lokaci prolezl odshora dolů \"

Nemám slov .. mr. Vávra u mne opět poklesl na žebříčku objektivních redaktorů (herních polobůžků ) .

Hru hraji svátečně , psa jsem našel. Mám už dva plánky (raketomet a mina) a konec hry v nedohlednu . Ono to bude asi i o tom , že člověk se v takové hře může vydat prozkoumat pustinu bez toho aby jej někdo popostrkoval zadáním questů . To je hlavní rozdíl mezi konceptem mafie a konceptem volného světa .

S jedním se však musí souhlasit - lidí i měst je v pustině moc málo , v konceptu předešlých dílů je karavana ze dvou , tří lidí či robotů docela výsměch . Prostě takové kapesní podání Fallout světa .I nelogičnosti se Bethesdě opět nevyhnuly, ale pořád je to hra která bohužel nemá v soudobé konkurenci jasného přemožitele . Ještě že alespoň tady nezachranujete celé hvězdné universum ...
Kontaktní údaje