.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Ratmamahatma
Text: Nick:
To není jako že by Vávra kritizoval hru, která ještě nevyšla. On to dohrál a tak je snad normální, že na hru má nějaký názor.
\"Ale ano, hrace to napadne. Jenze oni si vazi vic te hratelnosti...\"
Nemluv prosím za mě. Pokud je dobrej příběh a prostředí tak odpustím i kde jakou chybu v hratelnosti. Pokud je špatně příběh a prostředí, zbývá už jenom ta hratelnost a v ní podle mě F3 docela selhal (mě to upřímě nebaví, fakt). Role příběhu pro hratelnost: Výtažek z recenze na Outcast: \"The story helps make even its silliest puzzle seem relevant..\" Tedy \"Příběh pomáhá, aby vám i ten nejhloupější puzzl připadal relevantní...\" - to abyjste si nemysleli, že hratelnost a prostředí jsou dvě oddělené věci.

Kontaktní údaje