.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: moonfear
Text: jenže je tady jeden drobný problém, na který s tímhle přístupem herní průmysl může dojet.

Hry si kupují většinou ti starší hráči, ti co zažili doby osmi barev jak píšeš.

Kdo z té dnešní herní generace zaplatí za hru 1000,-- ? Možná je to jen můj subjektivní dojem, ale tihle \"hráči\" co tak prahnou po grafice na úkor kvality si stejně ve většině případů dané dílo \"stáhnou\" a pokud budu mluvit za sebe, stávající situace na herním trhu mě nutí přehodnotit chování, do teď jsem měsíčně obětoval 2 - 3 tisíce za hry (a bláhově věřím, že pracující hráči si hry raději koupí než stáhnou), ale má cenu v tom pokračovat ? Mám podporovat developery kteří NEVYHOVÍ mým nárokům ? To je jen řečnická otázka.....

Jen si rýpnu do lahama a jeho posledního odstavce - krystalická hratelnost dneska pravděpodobně neuspěje, podívej se na psychonauts kde skončili stejně jako řada jiných dobrých her, dnes se nevyplatí vrážet miliony do \"nadějných\" projektů které \"možná\" uspějí, když můžou pumpovat do sequelů které vydělají už jen protože hodně lidí je kupuje ze setrvačnosti (fifa, pes, nfs, et cetera). Musím souhlasit, doba se změnila, hry už nedokáží uspokojit trh pokud neosloví i casual hráče, nedobydou trh pokud budou \"příliš\" komplexní. Pro příklady nemusím chodit daleko - Mass effect byla úžasná hra, ale porovnejme komplexnost této hry s final fantasy 7 nebo 8 (další díly jsem nehrál). Bioshock, úžasné dílo, hra která si svůj úspěch zasloužila, ale dosáhla komplexnosti system shocku 2 ? A dosáhl ten komplexnosti system shocku 1 ? Heh, chtěl jsem si rýpnout, ale vidím, že jsem skončil u stejného závěru.
Kontaktní údaje