Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Herrer
Text: Nevím proč tu někdo plácá nesmysly o zábavě v osmi barvách? O tom to přece není... Doba opravdu pokročila,grafika her má potenciál k tomu,aby věrně ztvárnila to,co chtěl scénárista říct a to by měla být pro vývojáře i pro nás hráče oproti minulosti jednoznačně výhoda. Jenže není. Z vizuální stránky her se stává dogma,které bohužel válcuje staré,ale skvělé a hlavně v jakékoliv době stále stejně funkční herní principy. A přitom je ničí naprosto zbytečně! Teď mluvím nejen o Falloutu. Starší RPG měly smysl pro detail(nemyslím grafický),měly nadstavbu,která tyto hry sama o sobě neprodávala ve větším množství,ale dělala z bohapustého mainstreamu něco výjimečného. Nevím jak to přesně popsat..,můžu snad jen říct,že ty hry měly prostě duši. Dnes vše směřuje k zoufalé jednoduchosti,chceme-li přístupnosti a to ne proto,že by si to tak přáli sami hráči,ale proto,že přes všechny ty vynaložené prostředky a úsilí vložené do technické stránky a tzv. hratelnosti už nemá nikdo zapotřebí dělat něco navíc. Je to jen a jen byznys. Zkrátka a dobře,kdyby byl Fallout 3 důstojným nástupcem minulých dílů a to se vším všudy a měl k tomu úžasný vizuální kabátek,tak by jistě nikdo neremcal. Jenže on je strašně zjednodušený(to je ten moderní trend?) a proto nemá na to,aby se přehoupl ze statutu dobré hry přes laťku statutu opravdové legendy. Bethesdu to jistě nijak zvlášť trápit nebude,protože pochopitelně myslí na zisky. A k těm kravaťákům...:-) Docela dobře si dokážu představit,že nějakej \"odborník na hratelnost\" například poradil vývojářům,aby nevymýšleli dlouhé popisky u předmětů,protože to hráče jen zdržuje od krásně plynulého gameplaye,kterej přece současnej průměrnej hráč vyžaduje...:-! Snad jen v Zaklínači a částečně i Mass Effectu si dokázali pohrát s historií světa a zdánlivě nepodstatnými detaily,člověk ty sáhodlouhý eposy číst nemusí(ano,je to tak,páni kravaťáci!),ale když tak přesto udělá,tak získá ze hry mnohem silnější pocit.