.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Dan Vavra
Text: Tak zrovna Stalkerovi a jeho prostredi nesaha F3 ani po kolena. A Stalker je vicemene FPS a ne RPG, takze nejake supermega questy jsem od nej ani necekal. Radeji bych srovnaval se Zaklinacem, kde je velice podobne rozhodovani v dialozich atd a F3 mu opet nesaha ani po kolena. V Zaklinaci jsem opravdu musel resit moralni dilemata a nemel jsem pocit, ze je to cele saskarna. Navic to davalo smysl a bylo to docela dobre napsane. Pravda je, ze Zaklinac taktez skoncil dost divne, ale cela hra byla tak luxusni, ze jsem mu to klidne odpustil.

No a ke srovnani Dead Space a F3 - samozrejme nesrovnavam HRU, ale design PROSTREDI. Zdravotnicka cast Dead Space vypada opravdu jako zdravotnicka cas kosmicke lode a ne jako shluk chodbicek vyplnenych skrinkami.

O M2 se bohuzel nemuzu rozepisovat, ale myslim, ze nema cenu ji sem vubec tahat. Takze to prosim nepouzivej jako berlicku a prostredek k urazkam. Na kvalitu F3 to nema zadny vliv. Vyjadruji se tady jako Dan Vavra a ne jako designer 6 let stare a zastarale Mafie.

A znova opakuji, nepripadam si nikterak zaujaty, pokud se potkam s nekym z tvurcu F3, nebudu mu plivat do tvare, rad mu podam ruku a pokecam o tom proc je to tak jak je. Mozna bych zjistil, ze jinak to neslo, protoze na to meli rozpocet pouze XX milionu a potrebovali by XXX. Mozna bych zjistil, ze oni samotni nejsou uplne spokojeni... Vzhledem k tomu ze vim jak takova hra vznika a jake problemy se musi v prubehu resit, tak to vsechno jsem schopen pochopit. Proto taky nerikam, ze to Zpackal hlavni designer, ale Bethesda, coz zahrnuje i marketing, producenty atd.

Pravdou ale zustava, ze Fallout 3, proste ani zdaleka neni tim, cim mohl byt a jsem z toho VELICE smutny. To ze je i pres to obcas docela zabavny, je vec druha. V clanku je to ostatne taky.
Kontaktní údaje