.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Dan Vavra
Text: Nejsmutnejsi vec je, ze dnes i obycejni lide neustale resi \"komercni\" aspekt veci: kolik to hralo lidi, kolik se toho prodalo, jak je to pristupne mainstreamovemu hraci atd. Proc by to proboha melo nejake hrace vubec zajimat? To je vec kravataku co na nas rejzuji penize a ne hracu a tvurcu. Uplne vzdycky omdlivam, kdyz ctu rozhovor o nejake hre a misto toho abych se dozvedel jaka bude a proc, tak ctu, ze bude idealni pro mainstreamove hrace a ze se ji tvurci snazili priblizit mainstreamovyym hracum a podobne nesmysly. Koho to proboha zajima? Jedina vec na ktere zalezi je, jestli je ta hra dobra.

Dalsi vec je, ze me je vcelku uplne buřt, jestli je Fallout 3D, RPG, LARP, nebo cokoli jineho. Pokud by to nekdo udelal bez jakychkoli statistik a udelal to dobre, tak mi je vsechno jedno. Proc by RPG nemohlo byt 3D a FPS, na tom prece vubec nezalezi. Fallout prece nehrajete kvuli nejakym statistikam, ale kvuli tomu, ze je to uzasny zazitek z uzasneho sveta, kde mate neuveritelne mnozstvi moznosti jak se realizovat. Jakym zpusobem to bude zpracovane je uplne jedno, pokud to bude dobre.

A Nicku, naprogramova nelinearni hru je tezke, to mas pravdu. Jenze naprogramovat stejnou nelinearni hru s jinym (lepsim) pribehem, je uplne stejne tezke. Jen nekdo musi vymyslet ten dobry pribeh. Coz se bohuzel nestalo. Bethesda se podle me zachovala dost ignorantsky svym pristupem...

A znovu rikam, zas tak priserne to neni, vcera jsem se zase torchu toulal napul nasrany a napul zvedavy co jeste najdu, tenhle motivacni princip proste funguje :)
Kontaktní údaje