.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Kein
Text: Xspy: Po čase zjistíš, že ten ghoulí kápo, zabije tempennyho a pak vsechny - stejný výsledek.

Jinak tvůrci si neuvědomují, to že není potřeba vymýšlet něco nového, například serie Need for Speed - opravdu drtivá většina komunit, si přeje NFS III v novém kabátku (grafika, hratelná fyzika) na tohle EA, ale nikdy nepříjde a bude se snažit vymýšlet různé fičury. Undercoverem totálně pohnojili co mohli , přitom je nenapadne vzít 10 let starý, úspěšný titul, hodit ho do nového kabátku, stejně tak i mapy a mají hru, s kterou mají minimum práce - nápad mají, tratě taky vše ostatní chce jen pár změn - komunita by byla šťastná a pokud se to bude jmenovat NFS tak si to koupí i 10leté americké dítě. Už si ani nepamatuju, kdy jsem mohl hrát za policajta v NFS , to je asi důvod, proč mám v PC pořád NFS 4 a baví mě více, než všechny díly NFS od Undergroundu do teď.

Podobné je to i s RPG, kolik stojí animace a grafika typu Fallout Tactics? Proč nějaký vývojářský tým neudělá nízkorozpočtové RPG s enginem alá Tactics s pořádnou dávkou textu lokalizace, pouze v angličtině?? Myslím, že je o mnoho jednodušší psát texty, než ztrácet čas fyzikou a animacemi. Bude to originální, za málo peněz a pokud bude hra vnitřně opravdu propracovaná tak i velice ůspěšná. Já nepotřebuju RPG kde jdu do kolen, jak to má ůžasnou grafiku, když to nemá ani základní věci co RPF mít má. Co od postapokalyptického RPG čekám je volnost, rozlehlý svět, kupa textů a úkolů, černý humor - a poté ikdyby se ta hra jmenovala třeba \"Helena Vondráčková\" tak já ji budu považovat za fallout. a Kdyby tam byl ještě editor na tvorbu lokací a questů tak máme další nesmrtelnou hru.
Kontaktní údaje