Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Boodin
Text: Pro sebe si vytvarim alternativy, abych netrpel jako zmineny autor nevoli k nelogice. Cely text je prakticky volanim po vetsi komplexnosti F3 sveta, coz se zas odviji od stavu, ze se mu hra libi a dal by v ni pokracoval - to samo o sobe je jasnym signalem, ze Bethseda vytvorila kvalitni KOMERCNI produkt. Nehlede na to, ze hru vystavela na schematech Oblivionu, coz je ten nejvice limitujici prvek - fantasy podklad a stritkni deleni na Dobro a Zlo, coz v postakastrofickem svete zanika, stira se. Vzato do duslledku, je cela hra proudem nelogicnosti, co krok, vzato herne - jsou horsi systemy:)
(Me subjektivni alternativy:)
1. Ghoulove prejdou do agresivniho stavu nasledkem radiace. Mozek funguje na zaklade drah, po nichz se nese elektricky signal. Vlivem progresivni radiace dochazi atrofaci mozku a k prechodu na pudove jednani, v nemz se jiz nerozlisuji moralni standardy. Pararalela s lidmy v realu je v poradku. Proto mam ja ve sve hre ghouly neagresivni, agresivni a ty tesne pred zanikem - svetlusky :)
2. Proc pomoci zbohatlikum a zabit ghoula, byt je neagresivni? Jednoduse zivotni perspektiva. Pokud u ghoulu aka byvalych lidi doslo jiz k takove mutaci, jaka je videt ve hre, je jejich budouci \'kvalita zivota\' vysoce diskutabilni, nehlede na vseobjimajici druhovou potrebu v hrube procistenem svete: opetovne osidlit. Pokud se autor zaobira moralnimi postoji v postnuklearnim svete, mel by uprednostit vice biomotivaci. Pak je proste logicke, ze preziji lide s potencialem k rozplozeni, at je uz jejich kredo jakekoli a ghoulove jako prespektivne neplodni, ci plodni defektne mizi...
3. Separace vnimani sve transformace u ghula vuci puvodnimu druhu je skutecne velmi diskutabilni, ale i to je prakticky mozne, byt to vyzaduje generacni rozmer. Pokud u vas dojde k mutaci, budete se jeste trapit se zmenou vzhledu a stavu. Pokud se ale v tomto naborenem stavu nejakym zpusobem rozplodite, tak potomci budou prenesene mutace povazovat jiz za standarad a dojde k pocatku oddelovani druhove frakce. Ta by se v case mohla vyvinout ve zcela novy druh, tak daleko vsak zadny Fallout nesaha.
Zakladem je se proste netrapit a hrat. Odmyslete si obrazove a zvukove vjemy a zustane vam jediny princip: pokus adaptovat svou mentalitu na modelovou situaci, kdy defekty modelove situace nejsou dulezite, nebot je prave modelova a neni tim realnym, hehe :)
Krasnou hru vsem ;)