Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Boodin
Text: El Checo: ne vsichni urcite ne:) Minimalne tedy ja povazuji Fallout 3 za vysoce povedene dilko a jedine, co mu mohu vytknout je \'zabetonovani\' lokalit, tzn. pohyb je mozny jen po predem danych mistech + nemoznost zdolavat skaly ani skokem. Je usmevne, jak vsichni hledaji rad a logicke socialni prostredi tam, kde je dodavano prostredi postnuklearni, ktere symbolizuje chaos. Lide se tu ohaneji \'pratelstvim a moralkou\', ktera podle nich chybi, ale v pripade, ze by k atomove katastrofe opravdu doslo, vypadala by situace podstatne dramaticteji, nez zobrazuje hra.
Ano, ve hre jsou jako zdroj zobrazovany hlavne brahminy. Ale Fallout 3 je hratelnych i na low sestavach, coz hru zpristupnuje podstatne sirsi mase. Vyvojari - kdyby nespechali s terminem pred vanoce - by jiste nemeli takovy problem naobjektovat i dalsi hospodarska zvirata, ci cely zemedelsky system, dokonce by pouzili i vic nez asi 4 typy obliceju, ktere se v cele hre opakuji. Diky neprilisne cernosti objektu neni hra hardwarove narocny bumbrdlik. VSE je o kompromisu: komercnim, hardwarovym a samozrejme vekove ratingovym, proto producent nepocita jen machr-playery, ale zarazuje do cilove skupiny i dvanactilete divky odchovane Bravem. Hra musi \'ergonomicky\' vyhovet podstatne sirsi skupine, nez jsou nenavist dstici pohrobci prvnich dvou dilu, co se nemuzou smirit se stratou idealu, ktere si sami vytvorili jeste nez hra vysla.
A jeste jednou El Checo: me tedy NEKLESLA. Po zabiti Roye mi naopak stoupla a aktualne jsem ve statu Ambasadora miru:)
Hledat negativy je veru snadne. Pozdvihnout pozitiva je uz tezsi:)