Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Omnislash
Text: Boodin Odesláno: 18:18, 23.12.2008 -
\"Sve osobni peklicko si tvoris sam v momente kdy volis hrat hru, ktera te frustruje.\" - a skutecne si myslis, ze jej frustruje? nebude onen problem mozna spis v tobe a tvem nepochopeni toho, ze svet zkratka nelze vnimat cernobile? to, ze hru nepovazuji za hi-end, jeste neznamena, ze ji musim nenavidet. na stupnici od jedne do desiti prekvapive nejsou jen ony dve krajni hodnoty a za poslednich 10 let opravdu nevyslo zase tolik rpg ze sveta falloutu, aby mel hrac moznost moznost volby, tzn. hraji zkratka proto, ze neni nic lepsiho. spis nez \"frustrace\" bych pouzil slovo zklamani, coz je pozice, do ktere se stavim tez. ta hra mela obrovsky potencial, ale bohuzel jej vyuzila jen velmi omezene. jak to vim a jak to vedi ti ostatni, kteri tvrdi totez? to je jednoduche, hrali predchozi dily a videli, ze to skutecne jde
JaW Odesláno: 11:11, 23.12.2008 -
nevzpominam si, ze by nekde na krabici bylo napsano neco ve smyslu \"nedodelek\" ci \"polotovar\", nebo ze by se alespon hra prodavala za odpovidajici cenu, abych si mohl rict \"tak fajn, kdyz mi tam neco chybi, dodelam si to, nebo holt pockam, az to dodela nekdo jiny\"
Avallach Odesláno: 11:11, 23.12.2008 -
kdepak, na tom, ze nekomu fo3 nijak nevadi, nic fanatickeho nevidim. co mi ovsem fanaticke prijde, jsou neustale narazky od obdivovatelu fo3, kterak kdokoliv, komu se na fo3 neco nelibi, je zly a zaujaty, etc, etc.. a vsimni si, ze vetsinou jsou to opravdu spis oni fanousci fo3, kteri se zaslepene navazi do vsech, kteri si dovoli fo3 cokoliv vytknout.
Boodin Odesláno: 12:12, 23.12.2008 -
opet, nebude problem spis v tobe, ze se do herniho sveta neponoris dostatecne? protoze, at tvuj post ctu jakkoliv, jsi to ty, komu v fo3 staci povrchni vysvetleni questu a podobne povrchni dialogy. kdyz se do onoho herniho sveta naopak snazim ponorit, jak rikas, tak prave tehdy zjistuji, jak je nedomrly, nedomysleny a z velke casti odbyty. ano, mozna mam velke naroky a chci toho od hry opravdu hodne, abych se do ni skutecne dostal a ponoril, jenze prave z toho duvodu tez hraji rpg. pokud bych od sveta ocekaval maximalne info o poctu naboju, pripadne par stupidnich vet ke kazdemu questu, dam si fps
a abych nezapomnel na tema clanku:
s autorem vice ci mene souhlasim. najde se par bodu, ktere dle meho nazoru nejsou zase tak jednoznacne, ale v podstate se da rict, ze od chvile, kdy jsem vesel do megatuny, mi bylo jasne, ze tohle mesto pujde vyhodit do vzduchu a ze se tahle moznost hraci primo nastrci (to prezentacni video jsem nevidel). proc? zkratka jen proto, ze je to efektni myslenka, ktera prilaka spousty hracu. na tom samotnem by snad ani nebylo nic tak zleho, pokud by to producent nepojal stylem \"to mesto musi vybuchnout! tak premyslejte, ke komu by se to hodilo jako quest\". bohuzel se tady pak (stejne jako v drtive vetsine zbylych fo3 questu) projevilo neco, co mi prijde jako critical shot ze strany fo3 rozpoctu smerem ke kvalite herniho prozitku - limity. naprosta vetsina questu totiz pusobi dojmem, jako by byly designerum zadavany s podminkou \"vlez se do 100 slov na quest, jasne odlis \'dobre a zle\', nenut hrace prilis premyslet, etc..\"
co se tyce toho, ze tenpennyho motivaci mohla byt jen cira malichernost - mohla, jiste, proc by ne. jenze, jak uz jsem psal, tohle nemelo byt fps, melo to byt rpg. hry tohohle druhu disponuji mnohem vice prostredky, jak hraci sdelit onu motivaci questove postavicky, nez jen jeden stupidni dialog. tenpenny mohl mit v pokoji model pustiny se zvyraznenou megatunou, mohl mit na stenach snimky atomovych hribu, pokud je jejich fanousek, nebo mohl mit alespon na stole/v pocitaci/v sejfu zapisky, ve kterych se vyznava ze sve nenavisti k onomu mistu. zkratka cokoliv. bohuzel v omezenem rozpoctu fo3 pusobi alistair tenpenny se zbytkem npc naprosto uniforme. pokud by ze sveho apartma zmizel, clovek by nejspis nikdy nepoznal, ze tam vubec kdy byl, neb jeho pokoj je az na par hlouposti stejny generic asset, jako vsechno ostatni v modulovatem fo3