.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Ratmamahatma
Text: Blizzard neni příklad průměrného vlastníka nějakého MMORPG titulu, ale vrcholového. Prakticky nikomu se tenhle úspěch nepodařilo zopakovat a to právě proto, že Blizzard sedí jak velká žába na prameni :) Dokonce i nadávno vyšlej Warhammer je teď poloprázdnej páč zas všichni naskákali na Blizzardovskej krek.
Nicméně neřikám, že se na tom nikomu nepodařilo vydělat slušný peníze, ale mějte taky napaměti o co náročnější je vývoj (a provoz) MMO než normální hry. Když to zvoráte nebo jednoduše dodáte jen průměrnej titul tak na tom moc nenarejžujete a ještě budete rádi, jestli si to vydělá samo na sebe. A jak řikám - Vývoj MMO je náročná věc a neni to nic pro nestabilní firmy.

Ještě bych chtěl dodat k tomu EVE a kursu vývoje MMO: Nemyslim si, že celkově vývoj spěje směrem k většímu roleplayingu. A EVE rozhodně nestanovuje žádnej kurs pro budoucí MMO.
Kontaktní údaje