.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Psychotic
Text: 2 Ratmamahatma: Víš, osobně dost nechápu, proč by se měla Bethesda z Oblivionu poučit. Hra dostávala všude vysoké skóre a pozitivní ohlasy... a já vlastně OSOBNĚ neznám nikoho, komu by se Oblivion nelíbil. Já být šéf Bethesdy, tak naopak Oblivion klonuju až do zblbnutí (pro hráče samozřejmě nic moc, ale vydělal bych na tom balík).
Řekl bych, že hlavní problémy F3 je de facto vyřešené téma - zkrátka PC v tomto případě sux, tedy každý druhý PC pařan je nespokojen (původně jsem chtěl napsat KAŽDÝ, ale přece jenom znám pár lidí, co si PC verzi nemohou vynachválit). Nic jiného v tom není.
Vlastně si nedokážu představit, jak by se to dalo udělat, aby na skillu záleželo. To by střely musely mít rozptyl desítky centimetrů, aby to skill pomalu rovnal až do chvíle, kdy by se daly střílet headky. Jen taková teorie :-)

to Azarius: Ačkoli D2 opravdu příliš neodpovídá názvu Role-Playing Game, přesto do této kategorie spadá.
Skilly - opět stejný problém jako v podstatě celým F3, prostě věc PC/konzole.
Kontaktní údaje