Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Ráďa
Text: Mě se taky moc líbí ten postupný pád. Třeba mě napadlo, jak tady padalo to klišé se stále silnějšími protivníky, tak že by to tady bylo naopak: Jak by postava slábla, tak by na ni přestali chodit (nebo by už žádní nezbyli, že) ti nejsilnější, ale třeba by ti, které si dřív hráč dával s chlbem s máslem v druhé ruce, byli ke konci silnější a silnější (např. krysy)...
Ještě by se mi líbil nějaký systém obratnosti (např. u akrobatů, zlodějů ap.), kdy by hráč v závislosti na své obratnosti, rychlosti, výdrže, síly atd. mohl provádět různé pseudo-akrobatické kousky... Např: Obratná a silná postava se může houpat a skákat po svislých tyčích, s výdrží a obratností zase dělat náročnější kotouly/přeskoky nepřátel, s rychlostí a sílou třeba odzbrojení... Zkrátka aby se podle základních vlastností ovíjelo všechno ostatní. Kdyby to takhle bylo možný fungovat, nepotřebovali bysme žádný dovednosti jako chladné zbraně, atletika ap.....
Tolik k mým představám :)