Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: JaW
Text: Teď sem si to přečetl ještě v angličtině a je to v podstatě takový pohled průměrného amerického příležitostného hráče, kterého baví nejvíce akční hry na odreagování se po práci, který o RPG nic neví a na kterého se teď herní průmysl zaměřuje nejvíce, protože konzoli má doma už úplně každý lempl. I proto se trochu divím, že ho Fallout 3 nechytl víc, protože je to hra pro podobný typ lidí jako je on.
To, že ho nebaví stupidní rozhovory, jak říká, se nedivím, protože jsou většinou opravdu stupidní. Ty nemůžou zaujmout nebo vtáhnout do hry opravdu nikoho. V rozdělování zkušenostních bodů a perků nevidí žádný smysl, protože se podle něho na hře ani po 10 hodinách hraní viditelně neprojevují. V tomto mu taky musím dát za pravdu. Já TO hrál 40 hodin a vliv skillů a perků se moc na hře, na rozdíl od opravdu kvalitních RPG, skoro nijak neprojevoval.
Holt bude Todd muset udělat Fallout 4 ještě víc přístupnější příležitostným hráčům (čti jednodušší), aby se zavděčil daleko širšímu publiku a aby se to ještě líp prodávalo a já mu v tomto plně důvěřuji.