Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: JaW
Text: Ano, grafika je cizí, ale kdyby nebyla, tak by ho to nezdržovalo, protože by se bez ní prostě obešel. Takhle je to jen líbivé plus navíc. Bez té grafiky by projekt vznikl tak jak tak.
Pokud jde o programátory, tak to, že se se zeptá na několik rad, je samozřejmá věc....to dělají všichni, to sem dělal i já, když sem dával dohromady RP. Pokud mu někdo jiný skriptoval, tak ho v readme zapomněl uvést, takže předpokládám, že to všechno dělal sám. Poděkování výše zmíněným programátorům za pomoc samozřejmě nechybí.
Když mluvíš o Ardentově a Lexxově práci, mluvíš o malých modech. Ardentovo DEMO má zatím 253, Shattered Destiny 113 a Last Hope 515 funkčních skriptů. V porovnání s Falloutem 2 + RP, který má 1089, je to i tak úctyhodné číslo.
Pro zajímavost, kolik má funkčních skriptů BGE k tomuto datu? Předpokládám nejméně 1000, protože to asi malý mod zrovna nebude.
Je mi jasné, že BGE a Ress budou mít kvalitní, rozvětvené dilogy. Jde mi ale o to, jestli se jich ale vůbec někdy dočkáme. Není pak lepší mít jednu dvě \"malé\" totální konverze, než hafo artworků a úžasných vizí, které nikdy neuvidí světlo světa?