.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Herrer
Text: Prostě ideální by bylo udělat starej Fallout v next-gen grafice a tak jsem i projekt F3 zpočátku chápal a strašně se těšil. Naivní... Přitom všechny klíčový věci,který mu ve srovnání s jedničkou a dvojkou chyběly se daly strašně snadno implementovat i do trojky. Pobolívat u srdce mě začlo po Howardově výroku,že \"Fallout je především o násilí\" a pak po prvních preview...

Kde je vlastně chyba? Člověk se nemůže divit,že chtěj firmy vydělat,když je vývoj stojí hafo mega... Ale je to důvod k tomu,aby se z hluboký hry stala plytká záležitost? To nemá v těch obřích firmách nikdo zájem se hrou si vyhrát a dát jí něco,co by ji oddělovalo od mainstreamu? Uvedu pár příkladů... Fakt si v Bethesdě mysleli,že když uvedou vtipný popisky u předmětů v inventáři,že to odradí od koupě \"přímočařejší\" hráče? Kurva,tak by si ty popisky nečetli,ne? Fakt si mysleli,že hráči udělá radost,že když má talent Řečnictví,tak musí ve výběru odpovědí mít tu položku označenou,aby náhodou neodpověděl špatně a neinvestoval tak cenné bodíky zbytečně? To všem těm expertům na všechno herní nedošlo,že i tohle byla ve starejch Falloutech podstatná součást hratelnosti? Jasně,většinou byla \"správnou\" odpovědí ta nejdelší,ale nebylo tomu taky vždycky. Mysleli si,že hráč,kterej si po výstupu z Vaultu a investování pár bodíků do výbušnin ihned za každou cenu přeje disponovat schopností odstřihnout atomovku? A kdyby na to nedejbože neměl,tak by se od hry odvrátil? Ne,oni daj hráči ještě k dispozici nějakou zajebanou helmu,ve který mu to půjde líp...

Proč člověku u série TES nevadily plytký rozhovory? Protože ta série je postavená především na freeformovým hraní a dojem realisticky nudnýho světa tam vůbec nevadí. Samozřejmě realisticky nudnýho fantasy světa:-) Jenže Fallouty byly skvělý hry hlavně příběhem,jeho podáním,chytrým černým humorem,pravidly,kterým se člověk musel přizpůsobit(ne naopak) a i zdánlivě nepodstatnými detaily,které se ale velkou měrou podílely na celkové atmosféře hry. Nevěřím,že dnešní hráči jsou tak tupí,že by všechno tohle už nechtěli podstupovat...

Já se při prvním hraní ve Falloutu taky nejdřív ztrácel,ale ta hra byla tak nějak sympaticky divná,že jsem to s ní vydržel a rozhodně nelitoval.

Já vím,že nepíšu nic objevnýho a jen opakuju to,co už bylo mockrát řečeno,ale prostě mi to nedá,abych se nezamyslel nad tím proč zprznili něco,čím se mohli znesmrtelnit.

Přesto věřím,že fakt,že hru nevyvíjí přímo Bethesda je větším plusem,než jsme teď ochotní věřit;-)
Kontaktní údaje