.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Carlos
Text: Jsem v tomto směru možná zbytečný naivka, ale přesto si myslím, HC moc spíš vznikl tak, že si kluci z Obsidianu vzali soupis největších fandovských výtek a alespoň trochu se jim rozhodli vyjít vstříc, přijetí Oscura do svých řad je potom poměrně logický krok - vybalancoval díky level scallingu málo trvanlivý Oblivion, který sice nebyl dokonalou hrou, ale přinejmenším už mělo alespoň trochu smysl hrát jej déle nežli jedno odpoledne.
Když se to vezme kolem a kolem, v několika komentářích k F3 jsem se dočetl, že byl dost obtížný, taktéž mi to do očí tvrdili někteří moji kamarádi. Je tam zajisté nemalý vliv touhy po co největší ziskovosti (proto ponechají normal obtížnost).
Bethesda se hovala podle logiky tržního gigantu - odstranit hráči\\konzumentovi z cesty iritující překážky (právě zatížení municí apod.), aby dostal to, co podle jejich teorie chce (v tomto případě akci). Popravdě, ani já jsem nečekal, že mě nakonec tento krok bude tak moc štvát (well, nejsem dobrý věštec :-) )
No a otázka toho názvu - z hlediska obtížnosti dnešních her skutečně tato obtížnost přidává do určité míry Hard Core prvky.
Kontaktní údaje