.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: JaW
Text: meehail - Ale samozřejmě jde o to, o čem ty hry jsou/byly, když mluvíme o grafice. Fo1/2 byly spíš adventury, hry zaměřené na kvalitní dialogy a souboje byly opravdu jen vedlejší záležitost, byly jen taková šlehačka na dortu. Nevíš k čemu by adventuře bylo zničitelné prostředí?

Zničitelné prostředí by se určitě hodilo do FoT, protože do taktické hry patří, zrovna tak jako patří kvalitní grafika a animace do first person střílečky jakou je Fo3.

A ano, máš pravdu, v RPG nejde o grafiku, ale tady se bavíme o Fo3, FPS s RPG prvky, která je primárně zaměřená na boj, tak jako třeba Mass Effect a přiznejme si, Mass Effect si těch 9 bodů v recenzích za to, jak se hraje a vypadá, narozdíl od Fo3 zaslouží.

Tato diskuze je ale hlavně o FoNV a jak si jistě mnoho z vás všimlo, tak jsou všichni (fanoušci Fo1/2 i Fo3) nadšeni \"NOVINKAMI\", které tým Obsidianu \"PŘIDÁVÁ\" do hry. Fanoušci Fo1/2 proto, že se znovu vrátí takové věci, které byly ve starých Falloutech samozřejmostí a které jsme všichni pokládali za samozřejmost v pokračování slavné série, Bethe$dím Falloutu 3, který nakonec bohužel dopadl tak, jak dopadl - zjednodušený, jak jen to šlo. To muselo vzít hru do rukou jiné studio, aby se do Falloutu 3 mohly vrátit věci, které tam patří a byly už před 13ti lety? Umí teď už Bethe$da dělat jen polotovary?
Kontaktní údaje