.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Sius
Text: 2D je možná na oko pěknější pro starý Fallout, ale je skoro nemožné v něm tvořit nový obsah (viz. skinprojekt http://fonlineskinproject.freeforums.org/). Fallout pro singleplayer obsahuje všeho tak akorát, jenže přezutý do MMO má značné nedostatky, které právě 3D modely pomůžou vymýtit. Díky tomu dojde k několika ve FOnline revolučním změnám jako unikátnost vzhledu postavy (sbohem bluesuitu!), možnosti přidávat nové zbraně/zbroje/vybavení a hlavně se na nás bude zubit halda nových NPC. A nebojím se, že by developeři sklouzli k nějakým debilním výstřelkům, právěže naopak se bojím, aby nezůstali moc konzervativní.

Jinak Ještěre snažit se tvořit pouze plnohodnotný obsah s minimálníma změnama v engine si můžou dovolit singleplayer mody, ale hrát FOnline věděl bys, že je jednoduše potřeba posunovat hranice. Jen porovnat jak vypadal FOnline první den open beta testu, tak můžu v klidu říct, že nějaké zásadní změny oproti F1/2 se neděly (když pominu kompletně odlišný engine a jeho potenciální flexibilitu) a taky to tak vypadalo. Možnosti interakce byly velice omezené a svět se rychle okoukal, protože nebylo do čeho rýpnout. Hraní v začátcích spíš připomínalo D&D, kdy byla potřeba disciplína a fantazie pro roleplay. Částečně kvůli filozofii developerů, kteří preferují stavět na funkčních základech předtím, než na ně začnou sypat obsah, proto je ve FOnline questů docela poskromnu. Takže cokoli co usnadní vývoj a dá hráčům nové možnosti a developerům uvolní ruce považuju za skok kupředu. To že se během procesu změnily postavy na 3D může někdo považovat za nutné zlo, ale dle mého postavy sedly do prostředí FOnline jako zadek na hrnec a po nějakém tom týdnu dolaďování si zvykne i oko starších psů.
Kontaktní údaje