.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: JaW
Text: Amaroun - AI není hlavním prvkem RPG, ale Fo3 není RPG, oficiálně je to akční RPG, pro někoho jen FPS s RPG prvky, kde se 99% hry jen bojuje, takže s klidem porovnávej s FPS hrami. Není jediný důvod, proč to tak nedělat. Hlavní prvek Fo3 je akce doprovázena ubohým AI převzatým z Oblivionu, kde takové AI bylo ok, protože nabíhat bezhlavě proti meči nebo luku je v pořádku, ne už tak proti rotačnímu kulometu. Taky to nakonec ve hře vypadá, jak střelnice na pouti, kde místo kašpárka můžete střílet po mutantech. I přesto taková tragédie dostává 90%-100% v recenzích a děti šílí.

Ohledně AI ve Fo2. Když ve Fo2 společník rozstřílel dávkou hráče nebo druhého společníka, je jen na tuposti hráče, že si NPC blbě nastavil. Když dá někdo samopal NPC, které je opravář nebo divoch a nechá mu k tomu volbu střílet dávkou, nemůže čekat žádné zázraky. Kolikrát se ti stalo, že se navzájem postřílela hlídka Enklávy? Vše je jen o statistikách a specifickém nastavení každého NPC ve hře. Tohle je RPG.
Kontaktní údaje