.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Herrer
Text: Když už jste zmínili Morrowind... Po letech jsem si ho dal se všema možnejma grafickejma udělátkama a nekonečným dohledem a opravdu si tu hru znovu užívám. OK, dialogy nejsou namluvený, hra je poněkud roztahaná, ale má prostě koule. Člověk cítí, že tam uvnitř tepe nějaký srdce a nešustí jen bankovky. Těžko se to vysvětluje, ale jeden se jen utvrdí v tom, že to není jen o nekonečným pičování a prudě nějakejch pár staromilců, ale že ten posun ke komerci je fakt ukrutnej a hlavně pro hry hrozně škodlivej. Přitom je to celý tak tochu jeden velkej paradox. V dobách, kdy byly hry zálibou pár nadšenců, tak měli vývojáři odvahu dělat hry pro lidi, jako jsou oni sami. Dnes má videoherní průmysl v zábavním světě obří vliv a místo toho, aby se k dokonalosti leštily ty aspekty, který hry na piedestal dostaly a glorifikovaly se osvědčené osobnosti, tak se do toho zamíchá(ostatně jako vždy a ve všem z čeho jsou cejtit prachy) pár študovanejch supů s bodlinkama na palici, kteří maj ze školy přesně zjištěno, co zákazník/\"hráč chce\"/, jak to zjistit a jak mu to dát. Všichni se pak můžou posrat z toho, aby právě tohle v jeho nový pecce bylo...:-/ Nejsem naivní a nemyslim si, že se do týhle silný pozice dostal videoherní průmysl díky hrám typu Planescape: Torment..., ale i u středoproudejch klikaček(stačí sledovat vývoj WoW) dřív bylo cítit něco víc, než je tam dnes. Trochu se obávám i novýho Diabla a to přesto, že to je hra, na který se zdánlivě nedá nic moc dojebat... Přitom nevěřím tomu, že dnešní puberťáci nejsou otevření tomu, aby se bavili a uvažovali o hrách tak, jak jsme to v jejich věku dělali my, jenže jejich uvažování a měřítka kvality právě teď formuje produkt, kterej je jim předhazován a to je i s výhledem do budoucnosti dost špatný zjištění.

Jinak k těm recenzím. Jsem dlouholetej čtenář Levelu a můj oblíbenej redaktor Fridrich dal Falloutu 3 desítku, což mě jako nenapravitelnýho optimistu nadchlo a utvrdilo v tom, že koupě bude kauf a naplnění mokrejch snů. První pocit z pustiny byl úžasnej, ale pak už jsem furt jen čekal, že na mě někde dýchne to kouzlo starejch her a ono hovno. Atmosféra zoufalá, rozhovory plytký, systém SPECIAL úplně na hovno..., ale to všechno už bylo tolikrát řečeno. Dodnes si říkám, že do Levelu napíšu a budu žádat odpověď a vysvětlení, když už je jako už po všem a největší emoce vychladly.

Jinak New Vegas pořád tak nějak věřim a když nic jinýho, tak jsem přesvědčen, že to bude o třídu lepší a hlavně falloutovější hra než trojka, ale na nějaký zázraky už nevěřim.

Asi holt musíme čekat na to, až se ten moloch nažere a doufat, že to bude aspoň tak jako s filmem... Stejně jako se v Hollywooskejch spektáklech dokola využívaj \"osvědčený\" filmový postupy a klišé, tak pořád vznikaj i zajímavý filmy od zavedených tvůrců, nebo nezávislých studiích. Herní doba mi teď nejvíc ze všeho připomíná 80. léta tý filmový...:-)

Jinak sorry, za k uzoufání dlouhej příspěvek, ale musel jsem to ze sebe všecko dostat;-)
Kontaktní údaje