.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Carlos
Text: Sius, Kein: Souhlasím se Siem - první a nejlepší je Planescape: Torment a pak dlouho nic. Příběhy (a čistě jen příběhy) v původních dvou Falloutech jsou zkrátka šablonovité, ale splňují to, co od nich autoří očekávali - Fallout nebylo prožití příběhu, ale o prožití světa, kterému šel příběh z cesty (a za to palec nahoru, co si budeme povídat), ale to neznamená, že byl příběh dobrý, znamená to, že bylo dobré vše okolo. V tomto směru by byla Bethesda dobrou volbou, ale ještě před vznikem Oblivionu, domnívám se, že kdyby práce na F3 započaly (a mohly započít) hned po Morrowindu, dočkali bychom se něčeho zcela jiného, kvalitního, možná ne tolik Fallout, ale rozhodně míň Fuckout; tehdy totiž lidé s Bethesdy pracovali s tím samým jako lidé z Interplay, prostě: \"Hráči, tady máš svět, dělej v něm, co chceš, kdy chceš a jak chceš.\". Díky tomu se hry ze série TES staly tak populární, měly mizerné příběhy a přiblbé monology (dialogem bych to, co probíhalo, rozhodně nenazval). S několika externími scénaristy by se mohlo jednat o něco skvělého.

Ale dost fantazírování, chtěl jsem jen říct, že z hlediska příběhu, nemůžete Bethesdě ve srovnání se starými Fallouty vyčítat nic než unylou kýčovitost.

Amaroun: Nehrál, ale moje originálka je už týden na cestě. Díky za připomenutí. Budu jim muset napsat.

Chekotay: Musíš hledat primární odbytiště. Hlavní trh je pro ně USA, Jižní Korea, Japonsko, západní Evropa. Tedy země, kde si zpravidla smradi koupí originálku za dvoje ušetřené kapesné. Navíc všechna DLC byla cenově nastavena tak, aby uživatelé z těchto trhů neměli vůbec žádný problém s cenou. Vždyť, co si koupí za deset dolarů (nebo kolik to bylo). Naopak si myslím, že jestli je něco na F3 dokonalé, pak se jedná o to, jakým způsobem se snaží prodat. Nechutné, avšak dokonale efektivní.
Kontaktní údaje