.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Kein
Text: Nějak nedokážu pochopit v čem tu kýčovitost příběhů starých falloutu vidíte? Jste posláni z Vaultu pro vodní čip, a v průběhu hraní se dozvídáte, že jsou daleko horší věci, než nedostatek vody. Jestli někomu příjde kýčovité, vyprávění Harolda o R. Greyovi, nebo teze od Vůdce, nebo celé pozadí FEV a jeho pokusů, tak pánové nevím co byste ještě více chtěli.

Příběh ve Falloutech dával smysl, byl chytlavý (ano opravdu při Haroldovém vyprávění, se mi sevřelo hrdlo, vůdcovo/Greyovo přeměnění lidstva na supermutanty na základě doměnky vytvořní \"lepších lidí\"),

Ano, Planescape Torment má příběh lepší, komplikovanější (možná až moc složitý), propracovanější, ale to nedělá z příběhu F1/2 špatné příběhy.

To je jako tvrdit, že \"jelikož je Ferrari lepší než Porsche, tak je Porsche špatné!\"...kde by v tomto přirovnání Fallout 3 zastupovala Škoda Fabia 1.2HTP - pro nenáročné.

Takže NE, dle mého, příběhy Falloutů nejsou na stejné úrovni příběhu Fuckoutu 3, stejně tak jako Porsche není na úrovní Škodovky.

Kontaktní údaje