.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: BB
Text: imir: souhlas.
Tady jde jen a pouze o to, že všem harcore fandům F1/2 je líto, že z toho Bethesda místo opravdového RPGčka jako je i dnes třeba Dragon Age nebo starší Kotory udělala víceméně FPS s rozvinutým (na FPS poměry) vývojem skillů a statistik.

Takováto transformace herní série od (čistě) jednoho žánru k (téměř čistě) žánru jinému - a takovýhle přechod prodělala série Fallout hned dvakrát, konzolový fallout nepočítaje - je v historii známejších her myslím celkem bezprecedentní. Kdyby se někdo třeba najednou rohodl udělat z Call of Duty RTSko, asi by se to taky setkalo s odporem.

Nelíbí se mi, že si Bethesda vybrala stejnou cestu jako většina dnešních vývojářů - jednodušší hraní (ať už po stránce obtížnosti hry či její \"pochopitelnosti\") a více akce - ale bohužel je to jednou dnešní trend a nezbývá než čekat, že třeba časem vymizí...
Kontaktní údaje