.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Borghal
Text: to Jedi:
\" kdo z vás třeba v F2 rval body do výbušnin nebo do pastí ?\"
To je projev špatného gamedesignu ze strany F2. Řešením by bylo třeba více pastí (kolik lokací bylo, kde se na pasti dalo natrefit? 5, možná 6?)/ smrtelnější pasti / možnost dělat pasti vlastní. A rozhodnutí sloučit skilly místo toho udělat to tak, aby měly smysl, se mi zdá jako známka lenivého designu. Např. malé a velké zbraně, to smysl má, vždyť samopal je něco úplně jiného než těžký kulomet ať už v parametrech nebo způsobu zacházení (Jistě, má to nějaké společné znalosti, což by se dalo -například- řešit tím, že skill Velké zbraně by třeba byl vždy minimálně na úrovni 40% hodnoty skillu Velké zbraně, atd atp ale to už je věc vývojáře pro co se rozhodne, oni si očividně vybrali cestu zjednodušení :-/ )
Zařazení raketometů pod výbušniny se mi taky zdá jako blbost. Raketomet je velká zbraň jako každá jiná, zjednodušeně řečeno, nacpe se do něj projektil, stiskne tlačítko, projektil vyletí. Co se stane na konci dráhy, tog už je šumák. Nebo kdyby hra nabízeli explozivní munici třeba pro samopal, bude na to taky platit skill Výbušniny? :D Já vím, řeším tu blbosti, ale z RPG-hlediska dost podstatné blbosti.
Kontaktní údaje