Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: smejki
Text: já to vidím trochu jinak
a) zbraně by byly z hlediska destrukčního účinku rozděleny striktně na energetické (telplo, eletřina, plasma, laser), dejme tom zhusta kinetické (=výbušné) a konvečně kinetické (střelné zbraně). Od toho by se odvíjela interakce zbroj-zbraň. Laser Gatling má, nehledě na jeho robustnost a tedy by mohl být Big Gun, jednoznačně energetický účinek a tedy Tesla zbroj by jej mohla velmi účinně potlačit. Zde je na místě úvaha, zda je Tesla zbroj schopna pojmout (reflektovat?) libovolné množství energie. Naopak proti konvenčním a explozivním zbraním by byla účinná jen co do míry vlastností vlastního materiálu zbroje.
a zároveň
b) zbraně by měly nastavené vlastní různé míry příslušnosti/ovlivnění různými skilly/staty/traity/perky. Síla by určovala přesnost/stabilitu střelby dávkou/zpětný ráz. U těžších zbraní zbraní by byl vliv větší (pistole vliv 0-1, samopal vliv 3-5, sniperka vliv 6, raketomet a gatling vliv 8-10). atd.
U skillu Big guns by byl vliv na lehčí a menší zbraně menší, Small guns by měl vliv na těžší zbraně menší, ale přesto stále nějaký.
Obratnost by měla vliv na přesnost střelby a kadenci lehčími zbraněmi a na účinek (jste schopni rychleji a lépe zaměřit citlivá místa).
Energetické zbraně by mohly být použitelné i bez investic do Energy guns skillu, ale jen do nějaké míry. K dalšímu zdokonalení už by byl potřeba.
V podstatě asi popisuju to, co Sawyer, ale nevidím důvod k rušení Big guns skillu, byl by jen jedním z mnoha faktorů.