• 23.4.2011 . . . Nový patch na FNV vyjde (ve světě) v pondělí
Autor: Smejki | 
Zdroj: NMA | Komentuj novinku (6) | 
Tagy: Fallout: New Vegas
| Sdílet na Facebooku
Tak!
Marně sice čekáme už na únorový (březnový?) patch, který předcházel Dead Money, a za pár dní se přižene další. Bůhví kdy se jej dočkáme my. Zatímco ten poslední patch jen sichroval správný chod zatím jediného DLC, ten nadcházející přinese zase něco oprav a vylepšení:
Palné zbraně:
SMGčka, útočná karabina a the LMG jsou přesnější a pomaleji se opotřebovávají. 12.7mm samopal má rozšířený zásobník na 21 kulek.
Brokovnice - Buckshot má násobič poškození x1.2. Magnum buckshot má násobič x1.3 DAM. Rozptyl všech brokovnic byl snížen.
Lovecká puška, Protitanková puška (AMR) - obě nyní mají nejmenší rozptyl ze všech pušek. Rychlost střelby lovecké pušky byla zvýšena, šance na kritický zásah je dvakrát vyšší. Poškození AMR se zvedlo z 80 na 110, aby byla více odlišná od Gobi pušky.
Odstřelovačka a Gobi (unikátní odstřelovačka) - vyšší rychlost střelby a výstřel stojí méně akčních bodů, dvojnásobná šance na kritický zásah. Gobi má oproti odstřelovačce mnohem vyšší poškození.
.223 pistole - je teď pomalý kanón s vysokým poškozením
Lovecký revolver – kadence střelby zvýšena.
Služební puška - lehce sníženo poškození, změněna animace střílení, rychlost střelby výrazně zvýšena, rozptyl snížen.
.22 pistol s tlumičem a .22 samopal - kritické poškození a šance na kr. zásah významně zvýšeny.
munice 5mm - základní munice má 10 bodů DT (průnik zbrojí), AP varianta má 25 bodů. Má vliv na útočnou pušku, minigun a CZ57 Avenger (Mstitel).
.308 JSP - poškození sníženo z x1.5 na x1.3, zdvojnásobeno poškození zbraní x2.
Pákové pušky - Kovbojská opakovačka, Karabina, Taťkova puška (brush gun) - snížena rychlost střelby, zvýšena "náročnost na akční body",
rozptyl mírně zvýšen. Opakovačka má snížený "Custom Action
RoF" (vůbec nevím, co to je :D ). La Longue Carabine má výrazně nižší rozptyl.
Výbušniny:
Dynamit - větší poloměr poškození.
Tříštivý a plasma granát – vyšší poškození.
25mm granát - mírně vyšší poškození při výbuchu.
40mm granát - výrazně vyšší poškození při výbuchu.
Raketomet / Fat Man - Mnohem lepší přesnost a zorné pole při zoomu. projektily obou zbraní mají mnohem vyšší základní poškození. Obojí je extrémně účinné při přímém zásahu, zároveň však stále dost účinné i při zásahu pouhou explozí.
pozor: základní poškození představuje kinetický účinek, poškození explozí je věc jiná.
Energetické zbraně:
Laserový gatling - vyšší poškození. Proti obrněným cílům však stále neúčinné. S využitím nadkapacitních článků, po vylepšení pomocí lepší optické soustavy a s perkem Laser Commader jde o smrtící zbraň (vysoké PZS) pro lehce obrněné cíle.
Tesla kanón, Tesla-Beaton Prototyp - snížena spotřeba článků na jeden výstřel a lze teď vystřelit na jeden zásobník několikrát. Poškození je obrovské navíc s dvěma sekundami DoT (patrně jde o efekt ekvivalentní krvácení).
Pif-Paf (unikátní zbraň) - Menší zásobník, nižší spotřeba munice. Jeden zásobník = dvě rány.
Chladné a kontaktní zbraně:
Ripper, Motorvá pila, Thermální kopí - nižší poškození, ignorace DT/DR.
Rukavice s čepelemi, Rukavice z pařátu kudlanky - Ignorace DR/DT zrušena (nebyly tak původně ani navrženy). Zvuky u kudlančí rukavice opraveny.
Perky:
Splash Damage – Opravena funkčnost, nyní bez chyb.
The Professional - 10mm pistole a SMG přidány do seznamu zbraní ovlivněných perkem.
Zbraňový systém spravuje J.E.Sawyer a je vidno, že se nefláká. Tak co? Jaké zpoždění patche odhadujete tentokrát? :-)
... ARCHIV ...
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!
|