• 20.4.2009 . . . Fallout: New Vegas od Obsidianu
Autor: JaW | 
Zdroj: NMA | Komentuj novinku (19) | 
Tagy: Fallout: New Vegas
| Sdílet na Facebooku
Dnes byl Petem Hinesem na tiskové konferenci v Londýně ohlášen fungl nový titul Fallout: New Vegas.
Bethe$da na něm prý pracuje s Obsidian Entertainment, kteří mají již za sebou tak slavná RPG, jako jsou Star Wars: Knights of the Old Republic a Neverwinter Nights 2. Hra má vyjít v roce 2010, tedy již příští rok, na PC, Playstation 3 a Xbox 360.
Jak Pete Hines říká, že to není přímé pokračování Falloutu 3, ale jen další hra ze světa Falloutu.
Takže si to shrneme. Ce tedy vlastně víme? Fallout: New Vegas bude s největší pravděpodobností běžet na stejném enginu jako Fallout 3. Obsidian již asi na hře nějaký pátek pracuje. V Obsidianu pracují někteří z bývalých členů Black Isle Studios, kteří pracovali na původních Falloutech:
- Chris Avellone, kterému vděčíme mimo jiné za Bibli Falloutu, pracoval na Fallout 2, Icewind Dale, Icewind Dale II, Van Burenu a hlavně na Planescape: Torment.
- Feargus Urquhart, zakladatel BIS, pracoval na Fallout 1, Fallout 2, Icewind Dale, Icewind Dale II, Planescape: Torment, Van Buren.
- Chris Jones, programátor, design Fallout enginu a enginu pro Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscur, pracoval na Fallout 1, Fallout 2, Icewind Dale, Icewind Dale II, Planescape: Torment, Van Buren.
- J.E. Sawyer, lead designer Van Burenu, pracoval na Icewind Dale, Icewind Dale II, Neverwinter Nights 2
S největší pravděpodobností se vrátíme zpátky do Kalifornie, tedy přesně do sousední Nevady, kde by New Vegas mohlo ležet (Nikoho snad nenapadne založit New Vegas na východním pobřeží, aby to měl Pete s Teddem blízko). New Reno bylo jednou z nejpropracovanějších lokací ve Falloutu 2 a má ji právě na svědomí Chris Avellone, takže můžeme očekávat velmi dobrou zábavu. Bethe$da tvrdí, že dala vývojářskému týmu z Obsidianu maximální svobodu při tvorbě New Vegas. Můžeme tomu věřit, ale po zkušenostech s Bethe$dou raději nebudeme.
Smejki EDIT
Další borci:
- John R. Gonzales - designer - Everquest
- Akil Hooper - designer - Everquest
... ARCHIV ...
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!
|