 
Dlouhých 10 let čekali fanoušci legendárních her Fallout 1 a 2 na pokračování své modly. 
Mezitím vyšla poměrně úspěšná taktická hra s RPG prvky "Fallout Tactics: Brotherhood of Steel" a konzolově akční slátanina s RPG prvky "Fallout: Brotherhood of Steel". Obě hry měly s původním konceptem Falloutů společný pouze a jen svět Falloutu. O skutečném nástupci nemohlo být ani řeč. 
	
Poté, co krachující Interplay zastavil vývoj třetího dílu (pracovní název Van Buren) a prodal licenci Falloutu společnosti Bethesda, která je známá svou fantasy sérií The Elder Scrolls, faloušci doufali ve vzkřísení Falloutu v podobě, jaké ho znali. Čekali bohaté a rozvětvené dialogy, zajímavý příběh, kvaliní design světa, logicky fungující a propracovaný svět, možnost vidět následky hráčových rozhodnutí. Ničeho z toho se však fanoušci nedočkali. Zbyly jim jen oči pro pláč. 
	
Bethesda pracovala ze všech sil, ale udělala prostě jen hru tak, jak byla zvyklá a uměla nejlépe. A tak konečný výsledek mnoha lidem připadal jen jako Oblivion převléknutý do kabátu Falloutu (zůstal stejný engine, AI, sice vylepšené, ale stejně hloupé dialogy, nelogický a jakoby generátorem vytvořený svět, ...), orkům dali místo palic do rukou útočné pušky, posekali trávu a přivezli odněkud stovky tun kamení. Vzniklo akční RPG z pohledu první osoby zasazené do univerza Falloutu.
	 
Skutečného nástupce jsme se dočkali až s příchodem Fallout: New Vegas od Obsidian Entertainment.
			novinky
		
			recenze
			hráčské recenze
			tiskové zprávy
	
			systémové nároky
			FAQ
			manuál
			návod
			
			mapa
			spolubojovníci
			screenshoty
			G.E.C.K.
			modifikace
			modifikace v CZ
			wiki
			
			fórum
				
			download
