• 13.5.2009 . . . Rozhovor s Pete Hinesem pro OXM
Autor: JaW | 
Zdroj: NMA, OXM | Komentuj novinku (40) | 
Tagy: Fallout 3
| Sdílet na Facebooku
Nemůžeš mluvit o Fallout New: Vegas, ale v obecném termínu, je to první krok Bethe$dy k rozšíření herní značky a světa?
Uděláš-li jeden krok, předpokládá se, že uděláš i další. Cítili jsme, že to byla dobrá příležitost a chtěli jsme ji využít, protože tahle parta Fallout zná, včetně několika lidí, kteří se podíleli na původních Falloutech. Cítili jsme, že je to dobrá cesta, jak udělat něco správného a úžasného ve světě Falloutu, ale neovlivnit nic z toho na čem Todd Howard a jeho banda chtěli pracovat v budoucnu.
Je Broken Steel poslední stažitelný přídavek pro Fallout 3?
Ano, je to třetí ze třech stažitelných přídavků. Jestli je úplně poslední se teprve uvidí, protože přídavky byly obrovsky úspěšné. Operation Anchorage neskutečně překonal naše očekávání. Bylo to jako "Ty pičo, to sme fakt vyrejžovali tolik?" A The Pitt byl skutečně úspěšný, po menších problémech při startu.
Když jsme poprvé ohlásili všechny tři přídavky, tak všichni vyšilovali právě kvůli Broken Steel, protože odstraňuje konec, mění horní hranici zkušeností a dovoluje ti hrát více. Myslím, že BS bude obrovsky, obrovsky populární.
Teď spíš očekávám jedno velké NE, ale je tu nějaký oficiální komentář k situaci Interplay / Bethesda?
Řeknu ti trochu víc než jen 'ne'. Je to celé právničina a my jsme na to pustili právníky a nechali je to vyřešit a až to budou mít, tak vám rádi sdělíme podrobnosti.
Takže něco o Fallout MMO?
Uvidíme. Naším plánem je, aby byl Fallout jen náš, makali jsme na tom, aby jsme toho dosáhli. Nebylo to jen něco, na čem jsme pracovali, ale něco co jsme měli. Chceme si být jistí, že cokoliv uděláme, bude to správné a máme k tomu hromadu lásky a úcty.
Řeknu ti to asi takhle, po dobu čtyř a půl let jsme byli bičováni ze všech stran - hodně lidí si nebylo jistých jestli jsme ti praví, jestli na to máme. Přišli jsme zkurvit a zničit to, co bylo vynikající? Myslím, že jsme dokázali, že můžeme být dobrými hospodáři a dobře se o to (pozn. Pete myslel značku Fallout) postarat.
Celý rozhovor hledejte na stránkách oficiálního Xbox magazínu OXM.
... ARCHIV ...
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!
|